關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月28日 星期三

裝修@我喜愛的木紋地磚

Photobucket


 


一攪裝修新居,自不然會好快咁諗


用咩地磚,間屋以咩色為主好呢?


因為屋細,深色一定唔會用,


想光猛又可以令到空間感大的,


一定係擇淺色或白色啦


我唔LIKE拋光磚,原來少爺都唔LIKE


咁就好了。。。


少爺問我鐘意咩色及咩磚?


咁我就話,其實我一直都好鐘意地板,


尤其係淺色的杝板,不過我哋藍田咁潮濕,


一定唔可以做地板啊。


之後我哋就去建材街到睇地磚


哈原來而家有好多款嫁喎


有好多型狀,長條型,正方型,長方型等等


仲有勁多款色。。。


 遂間遂間睇,歸納咗知道我哋大約鐘意邊啲色


都係鐘情啲似木紋的淺色系列啊


間間睇吓,啲員工會介紹啲磚有咩分別


我話其實好LIKE地板


後來先知,原來有木紋磚,係仿效地板的


嘩。。。我知道後,勁開心


我就專注搵木紋磚系列了。


 


以下係我哋睇啱的地磚


不過都梗係爭啲囉


因為蕭c奶始終情愛木紋....


以下幾款都有考慮過


但最後...


 



 



而。。。搵到啲似地板的木紋磚喎。不過啲色都係差咁啲,


梗係搵唔到我心目中想要的色。


唔係太過淺, 又太過深.



睇吓攞咗幾多磚的SAMPLE,都咪話,每次出去攞幾塊,


個袋都真係幾重嫁。 不過我真係唔知可以問佢攞,


我哋都係見到人哋問,我哋咪有樣學樣,


攞咗番屋企, 可以慢慢諗清楚要咩色。


(村姑出城,係咁上下。。。)



後來行到一間,勁大叫呀,因為搵到價錢合理,


但又係我想要的木紋效果,


好鐘意好鐿意,連少爺都好鐘意


心目中都決定咗九成會買呢款


33蚊一塊,如果跟據我哋間屋的尺寸


加埋地腳線,都要成接近六千


其實都幾貴,不過真係好鐘意。



越睇越LIKE,但係我個心就覺得好貴呀


加上我個床及廰,其實巳經做咗個收納地台


鋪咗呢啲咁靚的磚, 根本就欣賞唔到


我再詳細啲解釋, 我哋分咗三部份, 係偏廰, 客廰及睡房


而當中客廰及睡房兩部份, 都會鋪地磚, 但地磚上面會有


一個收納地台, 咁即是話....鋪咗的地磚, 係全部遮哂


只有偏廰會見啲地磚, 仲要個偏廰會有個曲尺櫃


咁又即是話...只係好小部份會見到啲地磚


所以我諗諗吓...六千蚊喎, 淨係睇到個小小


好唔抵囉...



後來我哋再行多幾間


好想搵吓仲有無啲再平啲, 但又係咁靚的木紋磚


(好大諗頭....)


最後皇天不負有心人, 竟然比我哋搵到一間有


又平又靚, 隻色我哋又like, 每件係14.8元


嘩足足平一半喎...可惜....無哂貨...oh...勁失望囉


但係但係...都話上天對我哋好好啦


比我哋係另外一間到見喎...


即刻問....今次呢間有貨呀....


仲比咗小小discount我哋添


而家全間屋鋪唔駛六千蚊咁貴


係三千蚊都唔駛呀....咁又可以慳番啲嚟買電器了


 


嘻嘻...就係以下呢隻了....


好鐘意好鐘意...


最緊要係我哋倆公婆都鐘意就得了....



終於都可以擁有木紋的效果...哈哈....


其實問心, 當然係上面33蚊個款個質地及色係最完美


但係真係要好好衡量, 講真若果真係好大地方,


可以見到啲磚的面積多啲, 我一定會買貴果隻呀...


而家見光的面積咁細, 都係用隻平啲先


放心, 我一定會第日有大屋, 買嚟返嚟嫁...kakaka



好warm呀, 好warm呀...


kakakaka..


5 則留言:

  1. 唔知裝修一間屋要多少錢?
    [版主回覆04/30/2010 12:56:00]其實無話要幾多錢. 多有多錢, 小有小錢, 真係好老土一句, 試乎你點攪, 你要咩材料, 係咪?  不過老實講, 唔好睇我間蚊型部屋, 二百幾尺, 其實攪一攪, 連埋電器, 都應該要八萬蚊嫁了....
    你聽完會可能會覺得...咁細都要八萬....其實計落就知...真係要咁貴嫁....你諗吓, 樣樣都係錢, 呢到買啲, 個到買啲, 百幾蚊, 幾百蚊, 買吓買吓...就真係積小成多...啲錢好唔見洗.
    其實就好似我哋攪結婚咁, 係咪. 咪又係錢錢錢...

    回覆刪除
  2. 你好哦!我都開始準備裝修的資料,我都好喜歡木地板的感覺,尤其是冬天,會覺得好溫暖!!!
    其實我住個度都會好潮濕,天然木地板一定無我份,所以決定鋪無縫木板啦!!聽聞我揀的牌子都OK,希望將來鋪好都會有真木地板的感覺(最最緊要係防潮,唔好冷縮熱脹後谷起!!!)你地揀的仿木紋磚好靚呀!淺色會令間屋睇落大D!!期待你溫暖幸福的家的完成^^
    [版主回覆05/08/2010 09:26:00]哎呀, 真係唔好意思, 而家先睇到你留言.
    大家一齊交流吓裝修的事啊.  你都好like木地板呢, 真係好warm的感覺.  咁八卦吓你用咗邊隻無縫木板呀. 貴唔貴嫁. 你會唔會post啲相到blog啊....

    回覆刪除
  3. 我地裝一裝修都要成8萬蚊呀, 你地可以買埋電器添! 唉... 今日我地收到2個c-fu (我頭尾搵左4個) 既報價單, 依家下一步就係要compare一下價錢, 睇下搵邊個幫我地整! 你地只係買磚先至3000蚊, 我地打個水晶臘車磨打臘, 都要成4000蚊! 好羨慕你地可以咁平整裝修呢, 不過都係多得你周圍去格價! 係呢, 蕭c9, 你收唔收到我個excel呀?
    [版主回覆05/01/2010 00:24:00]喂, 你個到咁大地方, 更係要多啲錢啦. 都話啦, 其實真係試乎你裝修做啲咩及用咩料. 你用雲石, 又會貴啲, 仲有如果要拆wall呀, 拆呢樣果樣, 又或者要做多啲泥水的, 都巳經要用多啲錢嫁.
    喂, 電制位幾得做多啲, 仲有要mark清楚, 諗清楚先好開工呀. ok. 呢一點真係好多得朋友係咁提我. 真係好有用. 唔好諗住慳呀. 仲有, 你間屋咁大, 一定會要好多嫁. 咁你同佢講價呀. 我就450元一個, 算係平掛. 作個參考啦.
    地方面, 咁不嬲地板打水晶臘車磨打臘, 係好貴嫁. 仲有你大我一倍喎....
    我而家即刻開mail, 收到了, 好詳細, 謝謝您的分享呀. 再有好的資料, 大家再話比大家知啦.

    回覆刪除
  4. 蕭C9真係好精明,其實我覺得3千蚊呢個都唔錯丫,又可以慳番幾千蚊,真係咩都係錢,慳得就慳~~~
    [版主回覆05/01/2010 00:25:00]係呀, 如果差好少錢, 咁我梗係整33蚊個款啦, 因為真係好靚啊.
    今日去咗新屋, 師父鋪好哂啲地磚了, 我滿意, 好靚呀. 遲少少post比你地睇吓啦.

    回覆刪除
  5. ^^~你好呀...我想問下你係邊道搵到嫁...我岩岩新屋都想買呀....
    香港既價錢都可以咁平....好開心呀...
    你可以介紹下我你係邊間買嫁...謝謝..^~
    [版主回覆07/28/2010 00:07:00]先謝謝您的到訪. 
    我的木紋磚(即係14蚊)係: 旺角建材城
    地址: 旺角道33號凱途發展大廈1,2,3樓全層
    電話: 2395 4018
    佢係成幢大廈的, 好大隻招牌嫁, 大成三層咁多, 我哋就係一上去的第一層, 你一上去會見到reception, 然後轉左邊, 會見到有好多木紋磚嫁.  你可以問個sales哥哥嫁.  地腳線佢開頭係12蚊一支, 同佢講價, 講到10蚊一支. ok.
    至於33蚊的, 我唔記得係邊條街名, 但個鋪頭名係: 羅馬磁磚 , 都係係旺角的裝修街嫁, 你搵吓, 都係係快富街果兩條街嫁咋. 33蚊呢款好靚嫁, 如果你問我意見, 你哋價錢唔覺貴, 我會suggest用33蚊呢款木紋磚,因為真係好靚嫁.....
    如果有咩幫手,隨時歡迎一齊交流啊...
    預祝您裝修順利.
    又多一位blog友仔一齊交流裝修的事lu...welcome.

    回覆刪除