關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年4月8日 星期四

長洲半天遊@復活節

 



2010年4月5日(星期一)


 


今日蕭c奶約了愛麗詩及ivy姐到長洲閒逛


食食食, 影影影


 



 



 



 



 



琴日去坪洲唔記得帶ddung出去呀


今日報番數先



咁又可以搵到食了...



見唔見右上邊有隻cat啊...



呢間就係好出名食魚蛋的


甘永泰


排哂長龍呀....




甘永泰炸釀豆腐



 



 




甘永泰的新鮮魚蛋出爐


蕭c奶等緊購買啊



嘩...影到我個樣好餵食呀,,,,個面仔肥啫啫, 好like呢張呀,


因為我自己覺得好可愛呀...嘻嘻(唔知醜咁講)




綿花冰



番石柳綿花冰


好清新嫁




蟹柳王 - 12蚊



我諗唔要啲醬好食啲.....





係人云亦云之下.....蟹柳王排哂長龍啊...



花多眼亂



 



 



又有好嘢食????



咩東東嚟嫁?????



原來係用嚟比佢哋灑啲鹽呀, 紫菜, 胡椒, 等等



 



串串薯片



愛麗詩又買咩呀...原來係買糕點



東灣沙灘


勁多人呀....



 



 


長洲真係無咩特別


諗住咁多年無嚟, 就嚟影吓相, 行吓


但係無咩好影咁....


我諗又有排都唔會再嚟lu...


 


2 則留言:

  1. 長洲o係食呢方面, 做到好似似台灣既淡水咁呀~~ 我都同意長洲真係悶, 冇咩好行。
    [版主回覆04/09/2010 12:38:00]係囉,早知去赤柱好過呀。。。因為其實我哋係想去練習影相啊

    回覆刪除
  2. 我次次都長洲都唔識搵野食架,我想問下D魚蛋係邊度買架?個人口2都話D魚飛好好食,不過我次次都搵唔到!!
    [版主回覆04/09/2010 22:53:00]去到長洲一出碼頭, 向右望對面, 第一個入口, 就會見到呢間'甘永泰', 唔識, 是但問一個人應該識嫁. 真係好好味呀.....好彈牙嫁.

    回覆刪除