關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月22日 星期六

Sky Bar and Monster Sushi@朗豪坊

 



2009年8月21日(星期五)


 


琴晚早咗瞓覺


個人真係精神啲


不過都未夠呀....唔駛返工就好了


可惜....真係係到發白日夢囉...


下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)
下一張(熱鍵:c)


今日好多嘢做


不過就好充實囉


話咁快又可以收工


今晚又約咗少爺去街街


又係去旺角喎...


攪好哂我哋的嘢之後...


因為星期二食唔到Monster Sushi


或掂又咁橋到旺角


 我哋又去朗豪坊到搵食


不過今日係星期五, 而且巳經係成7點幾


最多人搵食時間, 都知一定會好多人


去到Monster sushi照攞飛


我哋的飛no係53號


但係而家先叫到 20號...oh...有排


跟住四圍咁搵咗好幾間食店


都係要排.....要等...少爺就最怕等等等


加上我哋又攞住好多嘢呢...


所以到咗最後...上到去朗豪坊的L13


而...呢到有好幾間食店喎. 但點解咁少人的...仲有位喎..


原來呢層係主要食貴嘢呀..唔怪之得無人等位啦


就係咁...因為少爺唔想等, 又見我咁攰


所以少爺睇咗幾間之後


就決定擇呢間


Sky Bar


 


海鮮意大利麵



其實貴嘢真係貴嘢


啲咁屎大碟...呢碟咁的意粉呀...


要成118元呀....


不過咁. 好彩佢整得好食, 貴都有道理



另外呢個幾合一


有鵝肝---入口即溶


蝦 ----好夠味及爽口彈牙


牛扒 --- 一般, 唔太差又唔太好


薯條 --- 好好味, 可能因為新鮮炸的關係



 


呢一餐就真係貴呀..四百幾蚊呀.....


其實下次都唔會去lu...因為又唔係真係非常之好食


都覺得真係好貴....


食完都唔係好飽咁...跟住少爺話


不如落去睇吓Monster Sushi叫到幾多號


我話: 都好喎...嘻嘻...


跟住我哋埋單走人


 


下一張(熱鍵:c)
 


 


我哋兩個真係走去Monster Sushi


我走去counter問: 請問而家叫到幾多號呀?


服務員答: 50號.


呵呵....我哋係53號, 仲有三張枱


跟住個服務員就叫咪: 二人枱, 51號有無.....52號有無.....53號


我即刻走去counter: 有呀...


就係咁...我哋就去咗第二場呀...


真係勁呀....蕭氐夫婦連走兩場食晚飯.


好了...睇吓個menu先


淨睇menu佢有好多嘢食, 樣樣都好靚咁喎....



環境及裝修幾好, 有幾張三人枱, 有bar枱, 有迴轉枱, 有二人枱


仲有幾張卡位添



少爺品嚐吓杯茶先...



個menu係咁的封面



少爺叫我望吓上面..咁就比佢偷影咗了



左口魚sushi


面頭紅色的係酸酸哋的, 件左口魚好新鮮好味


不過就細件咗啲



帶子sushi


真係好抵食, 好新鮮, 真係好大件帶子


好味呀



左: 日本A5和牛sushi


一般, 麻麻哋, 同佢menu張相簡直係兩個樣,


無牛味, 又唔入口即溶, 又細件, 唔抵食,


峰壽司就真係好食過佢, 同埋抵食過佢的


下次唔會叫


 


右: 拖羅sushi


又係麻麻哋, 又係同張相係兩回事


下次唔叫, 我哋發覺每逢貴嘢咁單一件的都係唔好食


唔抵. 話明拖羅梗係肥厚嫁麻...


佢都唔係...所以麻麻


又係峰壽司好食有水準啲...



海膽sushi


真係好抵食, 好新鮮


少爺一食就話: 海膽有海膽味喎!


哈...比少爺笑屎我


但係當輪到我食時: 我終於感受到少爺所講的


海膽有海膽味的意思.


因為Monster 的 海膽真係同出面的唔同


真係好新鮮, 食得出係好鮮甜, 呢個一定要再食.



 少爺捲走咗我唔like的紫菜





 


我哋兩個就係幫襯咗呢幾樣嘢


下次要約埋幾位朋友仔嚟一齊食多啲呀


 


下一張(熱鍵:c)
 


Monster Sushi


地點: 旺角朗豪坊L12


Tel: 2111 1118


中午有得book位, 但係夜晚就無了, 要自己等位


5 則留言:

  1. 嘩, 你地連走兩場, 真係勁呀!
    [版主回覆08/23/2009 22:59:00]仲話keep fit喎...嘻嘻...呢排又肥返少少了....呵呵

    回覆刪除
  2. 海膽正~
    [版主回覆08/24/2009 12:20:00]係香港真係好耐無食過咁鮮的海膽了. 呢間真係好正

    回覆刪除
  3. 吳彥祖有分開Monster Sushi 嫁!!
    [版主回覆08/24/2009 12:20:00]據我所知, 無記錯係, 因為之前係雜誌有介紹過, 係佢開嫁. 仲好似係佢自己一個人開, 無PARTNER, 佢專登係日本請個師父返嚟嫁

    回覆刪除
  4. 見有少少成績就放縱呀, 去完沖繩後黎就知味道
    [版主回覆08/24/2009 18:48:00]所以呢排要盡量清減啲啊..嘻
    到時係沖繩, 唔理咁多lu..返到香港先再努力keep fit啦. 如果唔係咪嘥咗囉.. 係咪先

    回覆刪除
  5. 喂,你係減瘦咋,吓嘛?
    [版主回覆08/24/2009 18:49:00](Empty)

    回覆刪除