關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月2日 星期日

敗家·Cannon EOS 500D / Cannon G10







 










 


 


Cannon EOS 500D


 


蕭C奶較早前提過


最近有好多好多嘢


想買,想學,想去,想做


 


嘩。。。最近想買新相機的欲望越嚟越大


簡直就快去到不能自拔的地步


係咁問週圍啲影相朋友仔


如果想影好啲呢,買邊部好呀?


我想影到啲食物PRO啲呀?


又想影到啲景靚啲喎?


當然都想影到人靚嫁啦。。。


哈。。問咗幾個朋友仔,


都見議我買500D。。。


仲要係我最最最愛的牌子。。。。CANNON


嘩。。好吸引呢。


當然貴啦。。唔可以兩三千買到啊


要成大約六千左右呢


OH。。。真係好貴好貴。。對於蕭C奶嚟講


 


 


mandylouisefrisby 拍攝的 Day 94 / 365。


Cannon G10


 


其實除咗呢部之外


蕭C奶都有考慮到買Cannon G10


係一部半專業數碼相機


價錢比起單鏡當然係平好多啦


 


其實蕭C奶都好頭痕


周圍的朋友仔真係好好


比咗好多意見我


最重要我都知要認真考慮吓自己有無咁的需要


價錢ok嗎?


真係有無心去用部機?


有無心去學攝影?


因為蕭C奶都唔想浪費金錢, 時間同部機囉...


蕭C奶其實都真係擔心自己


用用吓唔用呀.....


但係又真係好想認真咁影到啲景靚啦


食物靚啦, 有其他效果等等...


 


點好呢, 點好呢...


呢排要多啲睇相機的資料


真係諗清諗楚先好....


 


大家不妨比啲有用的意見我啦...


謝謝!


 


 


沒有留言:

張貼留言