關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月23日 星期日

好友相聚傾planning@生日禮物重頭炮


2009年8月23日(星期日)


 


嘻嘻...蕭c奶的生日重頭炮


相信大家見到個標題都估到八八九九lu...


就係少爺請蕭c奶去旅行啊...


就係因為咁..所以早前將買Cannon500D相機的念頭擺埋一邊


因為對於蕭c奶嚟講旅行大過天


兩樣比我擇, 我一定擇要去旅行


而且仲要約好咗超級好友 '蕉蕉及佐冶' 呢一pair添呀


今次一行四人


決定去


日本沖繩自駕遊十天之旅


真係未出發, 先興奮


蕭c奶恨咗自駕遊好耐


無奈自己無車牌, 少爺又未考喎


上年去九州, 原本都預咗蕉蕉同佐冶


只可惜佢哋兩位都放唔到假


所以得番我哋六個人


上次九州原本有埋佢哋, 都諗住可能會自駕遊


可以一嚐自駕遊滋味


但係.....


但係...今次終於可以實現了...yeah


好彩蕉蕉及佐冶, 再加埋少爺都可以請到假呀


所以今日約咗蕉蕉及佐冶嚟蕭c奶屋企到


大家一齊plan吓個行程囉


約好咗係食tea的時間到


所以蕭c奶為了兩位貴賓


就預備咗幾款小食招待



生果拼盤


而家天氣咁熱, 而且知道蕉蕉好鐘意食生果


所以專登為佢預備呢個生果拼盤


有佢最愛的士多啤梨, 原本想買有長柄的士多啤梨


可惜無貨...



黑椒雞中翼


小食當然唔少得雞翼啦



綠茶冷麵


天氣咁熱食冷麵就最正了...不過我影得太急, 張相唔清添



醉鴨舌


呢排整得最多, 都係天氣熱的關係, 食冷盤係最佳的選擇


而且都想整比蕉蕉及佐冶品嚐


佢哋食過之後, 終於明白'叻叻'話有幾好食.



嘻嘻...終於都可以用可樂杯嚟招呼朋友了...



蕉蕉及佐冶話, 食tea好似食晚飯咁...


好豐富呀...佢哋話今晚都唔駛食了


蕉蕉仲擔心食唔哂喎....點知....咪又係全部食哂



蕉蕉及佐冶買來的好味水餃


佢哋話呢間啲水餃好好食, 買咗兩盒嚟...多謝您哋呀



未食見個樣都知會好好味, 因為好新鮮



最後我都煮咗十隻, 大家一齊食


個雲吞皮好滑好正呀



 



 


我哋食完嘢之後


就即刻一齊傾吓有關去沖繩的行程


傾吓傾吓都係plan咗5日的行程


望吓個鐘7點了


蕉蕉佢哋約咗屋企人食飯


所以要走了....


咁我哋大家就各自搵料了


咁就過咗我地的planning聚會


當然真係飽到蕭少爺同蕭c奶都無食晚飯


都幾抵喎...一餐變兩餐


好了. 都夜了....要瞓覺覺豬lu...


bye bye


 


 


2 則留言:

  1. 正呀,自駕遊真係好好玩,想去邊都好方便,日本自駕遊係好一流的地方呢!
    [版主回覆08/24/2009 18:44:00]係呀, 日本咁方便, 又安全真係好正. 而家愛上咗日本, 以前係最愛歐遊, 而家比日本取代咗添...嘻嘻

    回覆刪除
  2. 十日酒店+租車 ,咪要好多銀兩
    [版主回覆08/24/2009 18:46:00]係呀, 所以平時要慳啲駛呀.....

    回覆刪除