關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月31日 星期一

喉嚨發炎

上一篇 '咳到嘔'


有好多朋友及blog友的留言


問候蕭c奶


呢個星期都好忙


而且多數都好早就休息


所以一直都未能一一回覆大家


真係唔好意思啊..


仲有呀....仲要少咗時間去blog友到探訪添


而家蕭c奶亦係未好番


個屎人喉嚨仲係痛


應該係仲有少少發炎


唉...蕭c奶次次都係咁嫁


起碼要兩個多星期才會完全好番


同事話可能我的扁桃腺比較弱


咁蕭c奶下次去睇中醫或西醫


問吓係咪有咁的因素先


點都好啦...大家都要小心啲呀


真係有好多人病


take care 啦....


沒有留言:

張貼留言