關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月24日 星期一

病倒了

攪邊科呀????


琴晚十一點幾個喉嚨勁乾涸


都知有嘢嫁了


瞓到半夜三點幾....嘩...個人由內凍出嚟


凍醒咗...起身啦...


嘩...勁流鼻水, 狂打噴嚏


半盒紙巾都被蕭c奶用了


探熱...好彩無發燒啫


跟住當然成晚都無瞓啦


上床照瞓, 都巳經蓋咗兩張被


可惜個種凍唔係話冷氣凍到你凍嗰隻


係由身體入面凍出嚟....


到咗天光..又相反喎...又熱到出哂汗了喎...


真係好唔舒服....


無返工, 去咗睇醫生


醫生只係話普通感冒, 開咗啲藥比蕭c奶


話係有睡意的-----無...蕭c奶自己都勁有睡意啦


煲好粥, 就食藥, 瞓覺


一瞓就瞓到五點幾lu....


 



因為見到有花膠所以就.....嘻嘻....好補呀...蕭c奶



 


 


4 則留言:

  1. 要小心身體,遲 o的仲話去旅行,保重!
    [版主回覆08/25/2009 10:39:00]係囉。。。我會快啲好番, 然後要多個運動,KEEP住,到時去玩。 謝謝你呀

    回覆刪除
  2. 小心身體啊~ take care... 呢期d天氣又唔好... 又焗又熱... 室內又勁冷氣喎~
    哈~ 真係好好心機... 仲可以煲花膠瑤柱粥~
    [版主回覆08/25/2009 10:38:00]諗住煲瑤柱粥的,但醒起有幾年花膠早前出咗水,係雪櫃到, 咪起鬼埋入去囉。。嘻嘻。。
    謝謝維記的問候,感冒的嘢, 最好係咁飲水及瞓。我會好好休息啊

    回覆刪除
  3. 小心身體呀!

    回覆刪除
  4. 不如你試下打"流感疫苗", 睇下會唔會病少d呀

    回覆刪除