關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月13日 星期四

I'm so busy!

 


迷糊娃娃


 


Ddung公仔巳經話咗比大家知


蕭C奶最近係好busy busy呀!!!!


 


所以都無咩時間update吓個blog


無咩新嘢食, 新嘢介紹, 新嘢玩


 


呢個星期真係好忙


忙到攰到屎屎吓


今日請咗urgent leave


因為實在太攰太攰


腦力...體力...透支了


 


蕭C奶攪邊科?????


係因為要好好籌備明天


星期六及日去澳門的行程


除咗澳門的事


仲有好多好多其他事的安排


所以好攰囉......


 


為咗唔想去澳門前個人散哂


唯有今日好好咁休息一吓


明天出發食餐飽


玩得盡慶


笑得開懷


 


各位....下星期再見了.....


5 則留言:

  1. 我都好想去macau呀!!
     
    [版主回覆08/14/2009 11:22:00]你而家邊到都無得去住呀....我幫你哋去住先啦...嘻嘻.
     

    回覆刪除
  2. 玩得開心d呀..
    [版主回覆08/14/2009 13:56:00]知道, 下星期慢慢post到個blog啦

    回覆刪除
  3. ANYWAY, 玩得開心D, 盡情RELAX啦..

    回覆刪除
  4. 呢個係新目標? 我而家連去遠D都唔得, 幾時可以去MACAU??

    回覆刪除
  5. 玩得開心D呀~~ relax

    回覆刪除