關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月13日 星期四

Mr Brain@日劇


蕭c奶同蕭少爺終於都一口氣睇完


共8集的mr brain


呢大套係推理的劇


真係睇的時候要用好多好多


眼力 ----因為有好長的字幕要睇


手力 ---- 因為要睇字幕, 所以要不停按暫停鍵


腦力 ----- 因為係推理, 要動動腦筋思考啊...


 


劇中主角---木村


不用多說, 對於每個角色都能做到唯俏唯妙


but....可能睇咗boss


蕭c奶比較鐘意睇boss多啲


可能因為兩套劇太相近了


有所比較吧...


當然mr brain都是一套好劇


都是值得欣賞的


但我個人會覺得, 若想輕鬆不用花時間思考


請一定要看boss


如果有時間或者不怕累而又想動動腦筋的話


那看mr brain就很不錯了


 



 


木村拓哉,將在「土8」連續劇中登場。
扮演警察廳的科學研究員,推翻生活中的常識!!

TBS去年4月一日開設的週六八點檔(噗,太台語了這個)。
在這個檔期中,播放了許多與熱門話題相關的電視劇,這一次,決定由人氣很高的SMAP成員木村拓哉出演。這是木村自07年1月的《華麗一族》以來再次主演TBS的連續劇。曾經扮演過總理、富家子弟、檢察官等等角色,從而開闢了一個新時代的他這一次扮演的是檢察廳科學警察研究所(簡稱·科警研)裡的天才科學家·九十九龍介。被設定為一個雖然連空氣都會看出蹊蹺來、但是周圍的人們都很疏遠他的九十九,如果是他感興趣的東西,總是打破沙鍋問到底,並且會一直追查犯人直到水落石出……!

這部作品,既有作為「真正的推理劇」的有趣之處,也富有讓觀眾提心吊膽的懸念,而故事則是在搞笑的氣氛中展開的。劇中解決事件的過程,也是以和以前的推理劇不同的視點展開的。和通常的刑偵劇不同的是,這部劇並不是一味和犯人進行對決,這大概也是這部劇的賣點之一。


 



劇中女角 --- 綾瀬はるか


蕭c奶係睇咗螢之光認識她的


今次係mr brain都係做一個傻又可愛的助手


成日都比木村將佢成為實驗品....好攪笑的



 


以上的圖好得意嫁


每當木村要解釋一吓有關腦的問題時


就會出現呢個Q版的圖


解釋比觀眾聽嫁了..


 


 


提提各位, 要有心理準備


第一集會比較悶, 因為要解釋好多嘢


要到第三集開始就會發覺越睇越好睇


但到咗結局....不是太好


好似係留有餘地, 比我哋覺得會有第二輯


若果真係有...都唔驅呀...


 


 


好睇指數:


3 則留言:

  1. 近排小睇左日劇 , 我要睇返呢套!
    [版主回覆08/14/2009 13:53:00]睇咗change未呀...勁勁勁好睇呀...
    快啲追啦...

    回覆刪除
  2. hoho~~~睇左change啦!! 阿部寬仲型過木村! keke!~~~
    [版主回覆08/14/2009 15:23:00]係呀, 兩個都做得好好啊...

    回覆刪除
  3. 我最近都煲緊套台劇"命心註定我愛你", 真係超好睇.....!
    [版主回覆08/19/2009 11:26:00]未睇呀未睇呀。。。日劇都未睇哂。。。台劇我又唔知等到幾時呀。。。努力。。。

    回覆刪除