關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月25日 星期二

奶奶生日@新抱仔病倒了


2009年8月25日(星期二)


 


是日為奶奶正日生日


亦都係好友LING LING的囡囡去英國讀書的日子


因為蕭C奶病了


不能為奶奶慶祝生日


亦都因為咁,都無得去送‘妹妹仔’機


真係唔好意思


奶奶我可以好番補回慶祝


但係送機呢。。。就無得補嫁嘛


最唔好意思係。。。


我利是仔又無封到


又送唔到禮物比‘妹妹仔’


蕭C奶個心唔係幾舒服


星期一下午都打咗個電話比佢倆母女


講聲比佢哋知我病而嚟唔到送機


真係唔好意思


要等到‘妹妹仔’12月返香港


到時真係要好好請佢食餐飯


及送番禮物比佢添呀


祝你:用功讀書,有好的成績返香港。


仲有就係要開濶視野,學多啲嘢返嚟呀。。。


 


蕭C奶病了,無得返去同奶奶食飯慶祝


個心有啲唔係幾舒服


見都有精神,就整咗啲MUFFIN送比奶奶做


生日禮物


叫咗蕭家姐放工嚟蕭C奶屋企攞


咁奶奶生, 人唔到,都有貨交代嘛


係到祝奶奶: 生日快樂!


最緊要係: 身體健康1



是日晚餐


因為未病前買落咗,都幾日了,唔煮唔得


蒜茸炒小棠菜



燒汁牛小排



炆鴨



 


蕭C奶真係好唔掂呀


都覺得自己好似成日容易感冒


其實蕭C奶都知會病


因為蕭C奶呢排真係好忙


公司忙不得止,仲要因為老闆的問題,


而有壓力


再加上呢排蕭C奶好多活動, 好多疇攪


太多事要做,要安排,要處理


再加上晚晚都真係好夜瞓


所以捱得太多,攪到個人好攰


咁啲病菌咪容易入侵囉


所以呢次好番


9月份日日都畏十一點前瞓


而且唔要太多活動了


真係要好好休息


因為要去旅行呀


唔可以病呀。。。


2 則留言:

  1. 保重啊!!! d muffin 賣相好正, 我好想食啊!!!
    [版主回覆08/27/2009 13:00:00]想食快啲自己整啦。。。

    回覆刪除