關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月9日 星期日

芝士粟米釀雞翼 (內附食譜)

 


2009年8月9日(星期日)


 


蕭C奶與蕭少爺整天都係到瞓覺覺豬啊...


嘻嘻...真係好好瞓呀....


大家都早上醒咗一陣


跟住又再瞓過.....少爺仲勁, 瞓到晚上7點呀....


 


呢個餸早幾個星期巳經好想整


不過未有時間又未有mood喎


今日終於都的起心肝, 一於整咗佢


 


雞翼真係相信大人及細路仔都鐘意食


蕭C奶都係, 尤其係大食會


雞翼機乎係大食會的指定食物之一


釀雞翼, 我以前都有整過


係釀火腿及蟹柳, 因為當時侄仔好鐘意食呢兩樣


而今次呢個釀翼, 我就用咗芝士及粟米呢個配搭,


鐘意食芝士的朋友, 一試就會愛上它啊...


 


我都好耐無整釀雞翼了


因為要拆骨呀...好攰好煩啊...


一定要有時間及心機囉...


真係拆到我手仔軟呀, 而且仲流哂汗添呀....


少爺就食得爽呀, 一啖就食咗落肚


但係蕭C奶就做餐屎囉....嘻嘻


不過咁, 見到少爺食得咁開心, 辛苦啲都值得的


 


芝士粟米釀雞翼



 


材料:      


芝士粒  6-7粒 (我用笑牛牌)


粟米  5-6湯匙


雞中翼  12隻


 


做法:


(1)    雞翼洗淨, 起骨, 用老抽, 生抽, , 薑汁, 酒醃半小時或以上


(2)    釀入餡料前, 先將咗骨的雞翼其中一邊的開口, 先用牙簽封口,


       才用另外一邊的開口釀入餡料


(3)      芝士切細粒, 混入粟米成餡料


(4)    將餡料逐少逐少釀入雞翼內, 然後用牙簽封口, 以免餡料及汁流出


(5)   放入已預熱180度焗爐內焗約10分鐘, 加少許香草在雞翼上,


        反轉再焗10分鐘, 掃蜜糖再焗至金黃色即成


(6)  焗好的雞翼, 將牙簽取出, 放上碟中, 即可享用. 

 


*** 釀雞翼的餡料, 可以有好多變化, 可以釀: 火腿, 蟹柳, 西芹, 冬菇, 青瓜,


       蘆筍, 金筍, 金菇等等....


 


 


 


釀好的雞翼, 放在焗盤上, 未焗前嗰樣就係咁嫁了



焗完了...下次可以加多啲老抽, 等佢個色再靚仔啲



睇吓..脹卜卜, 好鬼得意可愛啊....



將牙簽攞走, 睇吓個開口, 好多粟米呀



咬開咗之後, 入面勁多粟米呀, 食時仲有啲芝士係到....


咸咸哋, 又甜甜哋, 好美味啊...



 


是日晚餐, 仲有:


灼菜心



仲有, 阿哥釣的黃腳立魚


蒸黃腳立魚



 


希望大家鐘意今日的菜色啦.....


5 則留言:

  1. 快d整比我地試下啦...^o^
    不過其實d濕米係唔係整碎小小會好d呢?等我得閒都整下先.....
    [版主回覆08/10/2009 02:19:00]你自己整都得啦...哈
    我就覺得唔好整碎佢, 因為整碎佢, 會好碎, 好似好難釀同埋無咁靚囉, 係要一粒粒咁先有口感同美感啊.  '
    但你都可以試吓,因為可以有好多變化的, 係咪先....

    回覆刪除
  2. 我覺得你整比我食會好d,因為拆骨真係好煩架.....wakakaka
    [版主回覆08/11/2009 09:46:00]都無問題, 你都知我唔怕煩,最緊要食的人開心, 整的又開心。 係咪先。 我就無嘢好,唔怕煩,最緊要好食,靚仔。。。嘻嘻。。

    回覆刪除
  3. 嘩, 我都好想食呀, 粟米同芝士我都勁鐘意食呀~~
    [版主回覆08/14/2009 23:02:00]咁快啲整啦......

    回覆刪除
  4. 今日係第一次拆骨,頭一個鐘只係拆左9隻,之後20分鐘拆左11隻...進步神速.不過期間手指想抽筋.......哈哈哈哈
    [版主回覆08/22/2009 22:45:00]努力....無錯拆骨會越拆越有進步及快嫁. 嘻, 因為足到方法嘛....
    咁你今日整咗咩雞翼啊...

    回覆刪除
  5. 今日只係拆骨,留返聽日整,同你一樣芝士栗米....
    [版主回覆08/23/2009 00:02:00]正呀, 我都諗住明天整, 但係後來知道朋友不在家吃飯, 就唔整lu..

    回覆刪除