關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月22日 星期六

生日禮物第二炮@考車牌

Photobucket


2009年8月18日(星期二)


 


睇到個標題,大家一定以為


蕭c奶第二份禮物係


少爺供我去考車牌


因為之前蕭c奶有提過好想考車牌


呵呵呵....


錯哂...錯哂....蕭c奶會去學車


只不過未係時候


而係好耐之前蕭c奶講過話


一定要另一半有車牌


少爺真係好錫蕭c奶


亦真係一位有信用的男人呀


少爺一直對楂車都無興趣


但係為心愛的老婆仔--蕭c奶.. (哈哈...好嘔心呀)


早前去咗報名學車


而今日下午就係少爺先去考筆試


所以今日蕭c奶都放咗下午假


先先同好友食完lunch


就自己一個人去行街街等少爺的好消息


哈哈....到咗四點鐘


收到少爺的來電.....


yeah....第一關筆試合格咗


跟住就去咗買netbook及撐枱腳


11月就到考車了


希望到時順順利利


送到呢份生日禮物比我啦....


努力呀....少爺


Photobucket


嘻嘻.....除咗頭炮netbook生日禮物之外


仲有第二炮考車...


原來少爺仲有重頭炮生日禮物送比蕭c奶呀


話明係重頭炮....一定好勁啫...


Photobucket


遲啲再話比大家知係咩


重頭炮生日禮物啦...


Photobucket


沒有留言:

張貼留言