關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年8月8日 星期六

下水禮

迷糊娃娃


 


2009年8月8日(星期六)


 


嘩...蕭C奶終於都肯去游水了....嘻嘻...


因為之前兩年幾都肥到成隻肥仔咁


啲豬腩肉多到....可以攞去賣囉...


所以屎都唔肯著泳衣呀....


最近因為蕭C奶keep fit


明顯廋咗好多....


而且ivy姐成鬼日都吹三吹四咁


叫我去游水喎...


最近真係因為自己廋咗


真係好想加埋運動


努力keep fit


所以前幾日的起心肝


搵番套泳衣, 睇吓啱唔啱著先啦....


呵呵呵.....好彩...仲啱著啫...


即刻打比ivy姐


約佢今日一齊去游水水囉....


今日我同ivy姐同埋佢表妹


一行三人


就去咗愛琴海岸的會所游水


呢一個會所我足足三年無嚟到了....


而家我又會成日嚟玩呀....


正...


天氣咁熱, 真係除咗游水都唔知有咩做好了


好...一於開始游游游...


希望可以廋廋廋....


 


2 則留言:

  1. 個天氣咁鬼悶熱, 真係去玩下水都好呀
    加油呀髀髀~
    [版主回覆08/09/2009 10:58:00]我唔係係屋企瞓同整嘢食, 就無咩好做. 而家行出咗第一步, 肯去著件泳衣, 去咗三年嚟第一次的下水禮, 而家又有番mood去游水lu...哈哈..

    回覆刪除
  2. 點解下水禮無相睇?
    [版主回覆08/10/2009 22:57:00]私人會所, 不設拍照啊...嘻嘻

    回覆刪除