關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月26日 星期二

【深夜食堂煮婦同樂會第36話】炒飯 (泡菜炒飯)

【深夜食堂煮婦同樂會第36話】炒飯



由於星期六, 韓國太太MRS HORSE

親自教授一眾煮婦們做醃泡菜

巳經好心急, 好想快啲到三日...

昨天忍不住, 問MRS HORSE, 所謂三日,

係由星期六計定由星期日起呢....

MRS HORSE話由落汁計起, 咁即係星期六

咁今晚星期一啦, 即係三天.  好嘢...

個腦不停諗泡菜菜式..^^

好...反正今期功課係炒飯

咁就整一個'泡菜炒飯'啦.




材料:

白飯   兩碗

泡菜 一碗

洋蔥 半個或一個

芝麻   適量

紫菜絲   少許

雞蛋   2只 
(不過我最後無用, 因為夠餸, 無做煎蛋放在炒飯面)


醬料:

糖    少許

鹽    少許

韓國麻油     少許

韓國醬油     少許



做法:

1.  先將泡菜切成一小塊. 備用.   (但如果你想有口感, 鐘意食到泡菜就切大塊點)

2.  洋蔥切粒, 備用.

3.  燒熱鍋, 先炒香泡菜, 加入洋蔥炒勻. 然後加入白飯炒勻. 並加入醬炓炒勻.

4.  炒勻後, 跟手加入芝麻炒勻, 試味, 完成.

5.   泡菜炒飯上碟, 紫菜絲放在炒飯上面, 即成.


**  如果做埋煎蛋, 就炒飯上碟後, 立即煎蛋, 放在炒飯面, 才加上紫菜絲.
**  炒飯好彈性, 可以加入火腿粒, 肉類等等材料.




mrs horse教的泡菜, 真係好好味,

又入味, 又夠辣, 今晚除了做炒飯外,

我還做了泡菜豚肉豆腐粉絲鍋添,

好惹味, 好開胃!

有咗自家泡菜, 明天我仲打算做番泡菜炒豚肉呀.

仲有好多泡菜的菜式, 好想整

例如:  泡菜煎餅, 泡菜面, 泡菜炒年糕等等...




泡菜豚肉豆腐粉絲鍋 (內附食譜)

http://blog.yahoo.com/jobechan/articles/916336/index





泡菜夜....嘻嘻..









2 則留言:

  1. 點解睇唔到相嘅?
    [rose-mag回覆02/27/2013 15:15:19]現在看到了,真的很吸引。

    回覆刪除
  2. 泡菜炒飯好惹味啊
    [版主回覆03/07/2013 21:17:46]JO姐....係呀, 會食好多碗飯嫁......

    回覆刪除