關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年3月6日 星期三

我也學人整包了...@麵包初班

之前好耐有好友叫我一起學做麵包

我誓神劈願講話: 無興趣, 唔會去學麵包....

幾年後....無想過....我居然也報了學做麵包...WAKAKA...

點解....我都係諗住陪兩位煮婦朋友嫁咋...

不過, 上了第一堂, 又幾好玩喎....自己搓出嚟的麵包,

好似寧是好味咁喎...KAKA...


這是第一堂的成品--  咸軟方包, 芝麻包, 蒜茸芝士包






第一堂, 比較容易吧

因為比我想像中容易做

但在堂上有導師, 必定成功

到真係自己了喎....我就不禁想像是否成功LU..





導師真係導師...幾吓手勢就整好個型....



這個是我的麵團...等待發酵中...

分了三份....

最上的是用來做軟方包

圓型的是做蒜茸芝士包

長長地型的是做芝麻包







準備入爐呀....




出爐了....香噴噴啊...美味....






芝麻卷的入爐前一刻.....

不過出爐時太忙...我無影到相喎...嘻嘻





迷你咸方包---  幾好喎...細細盆...



導師切了出來...好軟身呀, 又香, 真的很好味...因為新鮮出爐.




跟我的兩位煮婦朋友仔一起上堂

好開心, 笑足全程.
 





我們三人的成品...

YEAH...當我們三人一起拿出滕籃及花花布出來時

啲學員投了很好奇的眼光...

也令到同學仔羡慕眼光...嘻嘻...

好彩有豪姐提點....

攞住個滕籃放麵包, 好靚好型囉....KAKAKA....






跟我的包包合照....







個心巳經好想快啲到下一堂

好期待啊...

好彩最後有報名咋...唔係就蝕LU...






2 則留言:

  1. 請問喺邊庶學架? 貴唔貴架? 好羡慕呢...
    [版主回覆03/11/2013 15:26:22]hi, 係工聯會學咋, 千幾蚊, 有成十堂, 都好抵玩呀.

    回覆刪除
  2. 都話好玩架啦!

    回覆刪除