關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年3月23日 星期六

LC開倉第一天@19.3.2013

因為昨天PRESALES巳經買咗想買的嘢,

所以原本今天開倉第一天, 約了幾位敗婦一起去

但是....敗婦團隊因為要第一輪入去

她們約好了...一大清早要出發去排隊

所以....最後因為我都買咗了

真的不想浪費了一天的假期

又不想天未光就要出門

我就跟敗婦們說, 我不去開倉了


敗婦團隊好好人

當天直擊報告

還幫忙我們要上班的敗婦們掃貨

YEAH....

這是敗婦幫我敗到的小物

好開心可以買到呢幾樣LC小物

碗先買下SATIN BLUE, 希望之後會有PINK啦..

咁就可以湊成一對...嘻

膠刮終於可以買到大SIZE的粉紅色啊...^^




朋友的敗物...





PEACH色, 真的很漂亮啊...

謝謝敗婦F的幫忙, 可以幫朋友仔買到, 感謝萬分!!







這是第一天的收獲

不過好想要PINK的LC敗物囉...

希望之後有啦...

今天辛苦哂幾位敗婦..

尤其是遠遠的把敗物送到來金鐘給我的敗婦F啊

真的超超超重...

辛苦您了!!
 


2 則留言:

  1. 很美,很多收穫喎
    [版主回覆03/28/2013 21:45:05]你呢...我不算多啦, 比起其他人我真的很小呢..嘻嘻..

    回覆刪除
  2. 請問點先可以去到 LC presale?TKS
    [版主回覆04/20/2013 11:11:52]其實我都唔知嫁, 今次只係好好彩, 我都係跟朋友入, 朋友都係朋友帶佢入, 所以我都係搭上搭咋. 無問咁多呀, 有得入就算了. 下次就未必咁好彩lu..

    回覆刪除