關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年3月10日 星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第38話】油漬沙甸魚

【深夜食堂煮婦同樂會第38話】油漬沙甸魚



今次題目沙甸魚, 正呀,  我鐘意食.

這個油漬沙甸魚, 你可以用新鮮的沙甸魚, 或煮罐頭沙甸魚來烹調.

本來我也心思思想用新鮮的....嘻嘻...(我扮型嫁咋..)

不過最後, 因為懶囉...都係用番罐頭算啦...

其實深夜食堂書中, 老闆也是用罐頭的

這是食客教老闆做的一道下酒或送飯一流的小菜式


看看書中的做法,  把罐頭直接放上烤網上加熱

再加上調味料便完成.

十分簡單啊...

若果用新鮮的, 做法當然是多了一點,

又要買魚, 又要洗魚, 又要預先用油浸魚...

都係....簡簡單單啦...嘻..

相片copy自偽主婦..


原本我也打算買一個烤網, 跟足老闆的方法及烹調用具來做的

不過思前想後....雖然這個烤網只需要12元

但是...為了這一道菜, 又要用錢又要屋企放多一樣工具...

諗諗吓...算把啦, 都係用個煎pan來做啦..
(攪咁多嘢, 淨係諗買唔買都用咗半個鐘)




看看這道菜的做法啦..


材料;

油浸沙甸魚   2罐
洋蔥   1個

調味料;

醬油 (我用了韓國的)   少許
糖   少許






做法;

1.  燒熱pan,  下少許罐頭的油爆一陣, 跟手加入沙甸魚, 小心放. 
   再倒入一點的罐頭內的油.

2.   見油咕嚕咕嚕就加入巳切的洋蔥絲在沙甸魚上.

3.  用筷子輕輕的拌勻洋蔥絲至軟身.

4.  加入糠拌勻, 跟手加入醬油, 拌勻.

5.  試味, 甜甜的醬油味, 味道ok後, 熄火,

6.  先把沙甸魚上碟, 再把洋蔥絲放在面上, 完成
.





沒有想到這個做法, 會這麼美味.

感謝深夜食堂教識了這個簡單的小菜/小食啊...

我和少爺當時吃多了白飯呢...





看看其他深夜食堂的會員成品:

1 則留言:

  1. 呢個真係好好送飯呢
    下次我會用微波爐叮呀
    [版主回覆04/02/2013 08:39:11]唔好用咁多叮叮爐啦..JO 姐, 你咁多時間, 駛咩用叮叮喎.

    回覆刪除