關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年3月10日 星期日

【深夜食堂煮婦同樂會】第37話 - 紅豆湯


【深夜食堂煮婦同樂會】第37話 -  紅豆湯






今次題目: 紅豆湯, 也即是我們中式的糖水之一, 紅豆沙吧!

但我總覺得中式及日式是有分別的.

諗諗吓...我好少整糖水,  就算以前未嫁時, 媽咪都無咩煮過.

可能係因為我哋唔係話好like糖水的人啦.

中式的紅豆沙, 我覺得要煮到紅豆起沙, 先好味.

當然再加番幾粒湯圓更美味

至於日式的, 叫做紅豆湯, 係比中式的稀一點的.

而且日式的通常也會配白玉來享用.


日本的白玉, 就相等於我們中式的湯圓,

中式的用糯米粉搓成的.

而日式就用一種名為白玉粉或白玉粉加上新粉搓成的.

其實兩也是煙煙韌韌的質感.

但兩者的口感也有不同的, 兩者我也喜歡

我個人覺得中式的湯圓比日式的質感實咗一丁點



平常我最喜歡到cc super內有一檔買日本styal的

綠茶雪糕配幾粒白玉的來吃.

好好味...尤其白玉....可能我一向愛吃煙煙韌韌的東西吧...

就等於...糯米磁...珍珠奶茶的珍珠等等....愛c了...心


某天閒逛12元店時

看到白玉粉及紅豆茸

當然要交功課嘛,  便買下來啊...

不用自己煮紅豆, 當然也很多

不過日式的紅豆茸實在太太太甜了...

下次有機會, 都係自己煮紅豆了.






材料:

白玉粉   1包

紅豆茸   1包


做法:

1.  按照白玉粉的說明做法, 預備水及粉拌勻, 用手搓成粉團.

2.   取適量的大小, 搓成圓型, 成為白玉團.

3.   鍋加入水, 把搓好的一粒粒白玉團, 煮至浮起, 白玉就完成了. 
  放在一旁, 備用.

4.  另一鍋, 加入水, 放入適量的紅豆茸煮成紅豆湯.

5.  把紅豆湯放在碗上, 再加入白玉, 完成.
  


**  白玉我是跟它的份量做法, 做出來也比較多, 所以若果是二人,
要將其份量減半啊..

**  紅豆湯的紅豆茸份量, 自行調較啊...喜歡多一點紅豆就下多一點,
但要注意, 日式現成的, 實在太太太太甜了...所以下次都是自己煮紅豆吧.

**  因為如果加多點水去煮, 諗住無咁甜, 但又會稀咗啲, 不夠結, 唔好吃. 
若要結身一點, 下少點水, 又好鬼甜.  所以都係自己煮吧....





又來看看其他成員的作品啦:


多謝嘉嘉整理相片


little-bird blog


Jo姐姐


OL Kitchen


春卷 Harumaki 


肥師奶小學龜


Mrs. Horse


KaKa@Serendipity 


偽主婦ki琪


芝士


SiciKitchen


Mrs.J


rose-mag 李太豬扒妹生活日記


BeBeinUSA の 矽谷M 太


jo 姐姐




2 則留言:

  1. 紅豆湯配白玉真係好夾呀
    我覺得日式紅豆湯係要焗到紅豆腍身, 唔會煲到起沙, 比較水水咁囉
    [版主回覆07/26/2013 17:17:46]JO 姐, 係呀! (好耐無係BLOG到見...嘻...)

    回覆刪除
  2. 我想問下.......你的俄B匙更係邊買架...謝謝~~
    [LiNg回覆07/27/2013 04:46:55]我最愛俄B.....T_T好靚呀
    [版主回覆07/26/2013 17:17:11]反而最近我係韓國的弘大那邊, 行行吓, 無意中行到一間DISCO的店, 入去亂咁行, 比我無意中見到有呢款的大匙及大叉. 開心死我. 即買. 我恨咗好耐想要大SIZE.
    [版主回覆07/26/2013 17:15:57]我呢個係一年前, 有朋友係日本買番嚟, 我都唔知佢係日本邊到買嫁.

    回覆刪除