關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月7日 星期四

蘿蔔糕食譜






材料:

粘米粉   600克 (一包)

粟粉   4湯匙

蒜頭   數粒

蔥   適量

鹽   適量, 我是自行調較的 (但大約1-1.5湯匙)

胡椒粉    適量, 我是自行調較的

雞粉   適量,我是自行調較的

冰糖   少許, 也是自行調較的

臘腸, 蝦米, 瑤柱, 臘肉   隨意,  但不要太多, 個人認為太多, 吃時只有餡,而沒有蘿蔔味

白蘿蔔 6斤至7斤  (我做法是一半刨絲, 一半切條, 咁就有蘿蔔口感)

水     24安士  
 
(當中可以是純水, 但是我就會用煮蘿蔔時出的水, 加埋浸瑤柱, 蝦米的水, 唔夠先加純水份)



準備工夫:

1.  先將 蝦米, 瑤柱用水沖一沖, 然後分別用水浸軟, 浸過的水保留.

2.   蝦米浸軟, 切粒, 備用.   瑤柱拆絲, 備用.

3.  蒜頭切超幼細粒.

4.  臘腸切粒, 備用.    臘肉用出一出水, 去肥及容易切. 
  我就會切去肥的部份, 把肉的部份切粒, 備用.

5.  白蘿蔔, 刨絲, 切條, 刨出的蘿蔔水留起啊...

6. 蔥要切蔥花, 備用.


做法:

1.  起鑊, 加少許油, 爆香蒜粒, 加入蝦米, 臘腸, 臘肉, 瑤柱爆香至出油,

加入少許酒及豉油炒香. 盛起, 備用.

我會留番少許來作糕面裝飾, 這個動作可做可不做的.

2.  原鑊, 不用清洗, 加入蘿蔔炒至軟身, 變透明, 這時加入調味料,
 
即係鹽, 雞粉, 冰糖, 胡椒粉調味,   自行調較到喜歡的味道啊....

3.  調味好後, 加入巳爆香的饀料炒勻.  關火, 備用.

4.  將粘米粉, 粟粉加入24安士的水開成糊狀, 
 
(可以加入少許麻油, 胡椒粉, 生抽, 鹽, 但我沒有加的, 我比較愛淡口,
而且也覺得不要太過咸呢)

** 記著, 24安士的水, 除了是純水外, 我係巳包含了浸蝦米的水及瑤柱的水, 以及刨蘿蔔出來的水而混合而成的啊...

5.  將巳混合好的粉槳加入步驟3內撈勻. 

**  記著, 一定要撈勻啊...如果覺得太水, 可以加少許少許粟粉, 但要少許咋...

6.  糕盤塗油, 把混合好的蘿蔔粉槳倒入糕盤內, 每次倒入時要輕輕壓實,
  咁樣底糕就唔會咁易鬆散.

7.  臨蒸前, 每底糕面可以加入巳炒過的饀料做裝飾,   大火隔水蒸50分鐘.  

中途要不時加水啊...

8.  蒸好後, 灑上蔥花, 完成.   一定要底糕放涼哂, 才可放入雪櫃啊...



咁第二日就可以切件去煎, 或煮用XO醬來炒, 又或者蒸完加好少好少豉油來吃啊....




2 則留言:

  1. Wish you and your family a Happy, Healthy and Prosperous Year of Snake.

    回覆刪除
  2. 我都好想整蘿蔔糕,但總係覺得佢工序好多,你真係好心機,成日都整野食!十個正!
    [版主回覆02/15/2013 14:00:45]整啦, 整啦...我愛上咗整糕囉...好好玩呀.

    其實都唔係好多工序嫁, 你都煮開嘢食, 一定OK嫁. 你做咗一次, 包你以後每年都自家製.

    回覆刪除