關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月13日 星期三

【深夜食堂煮婦同樂會】 第33話 - 鹽漬鮭魚 (鹽麴三文魚)

【深夜食堂煮婦同樂會】 第33話 - 鹽漬鮭魚 (鹽麴三文魚)



依然係咁努力追吓功課先...

呢個鹽漬鮭魚, 基本上我一早就巳經好想試整

咪又係懶囉...又無心情囉...總之就多多籍口囉....嘻

其實鹽漬鮭魚係用鹽來醃製的

但早兩個多月前, 因為蕭C奶學人自製鹽麴,

咁上網見好多人話鹽麴好好, 比起只用鹽梗好味更香喎

咁我咪又玩吓囉...

其實係兩個多月前了....我都仲未寫製作鹽麴的BLOG...

(都係懶囉...無時間囉...)

出咗呢篇先啦, 咁我稍後就會寫番嫁了...







鹽漬鮭魚 (鹽麴三文魚)


材料:

三文魚     1片

鹽麴 / 粗鹽   適量


做法:

1.  三文魚洗淨, 抹乾, 用廚房抺紙吸乾水份.

2.   用鹽麴 / 粗鹽將三文魚兩面抺均, 再用保鮮紙醃一晚.

3.   取出醃了一晚的三文魚, 用焗爐 180度, 焗至兩面金黃色, 即成. 

   或者用煎PAN煎至兩面金黃色, 即成.


其實這道菜式, 實在很方便又容易呢?

而且經醃製過一晚的三文魚, 肉質變得厚實一點, 

而且味道會比平常的濃郁一點啊...

而我用了鹽麴來醃, 就會有種淡淡酒香味啊...

大家不妨也試試啊...

2 則留言:

  1. 用鹽醃左成晚, 會唔會乾水?
    [版主回覆02/15/2013 00:05:26]係會無咩水份,但又唔會話乾爭爭的. 鹽漬方法, 係會令到啲肉質變厚身, 實正啲, 焗咗之後, 食時係唔同平時咁嫁. 咸香味.

    回覆刪除
  2. 鹽漬鮭魚正呀!
    [小恩子回覆02/15/2013 17:00:26]兩者都喜歡,鹽漬鮭魚係香港比較少食,會令我想起在日本時的美食,係好美好的回憶。而煎焗鮭魚我都好喜歡,你都見我會整~ hehe 我同honey都喜歡食!
    [版主回覆02/15/2013 16:05:57]你鐘意食鹽漬鮭魚, 定係煎焗鮭魚呀...???

    回覆刪除