關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月14日 星期四

越式香茅豬扒 (內附食譜)

蕭C奶最近都好勤力咁係咁做菜...

YES, 其實我一直都仲有好多好多的菜式好想做

係煮食的世界, 實在太多嘢玩了....

早前買吓了一PACK香茅, 一PACK有數枝, 廷多的

我早前做了'泰式牛肉沙律'

餘下的香茅怎麼辦好呢????

嘻....好.....一於試吓整香茅豬扒先..

平時出去食越式嘢, 香茅豬扒好好味嫁.

成日出去食, 都係到諗唔知點整嫁呢.

最後上網睇吓啦, 我自己就綜給咗幾個食譜,
 
加加減減就做咗呢個食譜出嚟了.

估唔到好容易做, 仲要好好味.

我自己覺得好味啦...WAKAKA

尤其是熱辣辣即刻食, 好惹味呀!

大家都不妨試吓啦.




越式香茅豬扒





越式香茅豬扒

材料 :
無骨/有骨豬扒     4件
香茅    2支切碎
紅葱頭     6粒切碎
蒜蓉    2茶匙
蔥花    數棵切碎
紅辣椒     2小隻切碎 (我沒有用)


醃豬扒調味 : 糖, 鹽, 生抽, , 生粉

汁料: 魚露, 糖少許






事前工夫做法 :
1. 豬扒用刀背上下拍鬆
2.  紅葱頭,  蒜頭切碎, 香茅只用白色部份, 切碎
3. 用糖, 鹽, 生抽, 生粉, 一半蒜蓉, 一半香茅碎和1/3切碎紅葱頭醃一晚,
    或至少醃兩至三小時或以上.




做法:

1. 燒熱鑊加油將豬扒煎至兩面呈金黃色, 盛起備用
2. 原鑊, 燒熱鑊加油將餘下蒜蓉, 紅葱粒及香茅碎及辣椒粒用慢火煎香
3. 把豬扒回鑊, 加入魚露, 少許糖, 把豬扒及蒜蓉, 紅葱粒及香茅碎兜勻至乾身
4.  最後加上蔥花關火, 把豬扒放在碟上, 然後把餘下汁料放在豬扒的上面, 完成.






沒有留言:

張貼留言