關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月25日 星期一

泡菜豚肉豆腐粉絲鍋 (內附食譜)

泡菜豚肉豆腐粉絲鍋




韓國菜呢期我like咗幾個月

成日都同少爺心思思想食韓國菜

都係果句....學咗泡菜

為了mrs horse教我哋的心意

我一定要好好利用自家泡菜啦
.


今晚做了泡菜炒飯外,

一直都好想用泡菜做鍋物

yeah, 而家有機會了.


我再參考咗mrs horse的泡菜鍋食譜

自行改咗配菜的配搭

跟著食譜煮, 正呀.....辣辣哋, 食到少爺lam lam 脷





材料:

魚湯粉   一包

泡菜    一碗

泡菜汁   適量

蝦仁   八隻

日本蒟蒻   半磚

日本春雨(粉絲)     適量

日本豆腐    一盒

黑豚肉    六片

薑粒    少許

辣椒    一只


調味:

韓國醬油 少許

糖     少許

鹽     少許


預備工夫:

1.  泡菜切一小塊

2.  蝦




做法:

1.  先用一小鍋, 煮滾水, 放入魚湯粉, 煲大約五分鐘, 做一小鍋魚湯,  備用.

2.  LC鍋加熱,  先炒香泡菜一會, 隨即加入魚湯及泡菜汁.

3.  煮滾後, 加入巳用胡椒粉醃的蝦仁, 以及切件的蒟蒻, 煮滾兩至三分鐘.

4. 然後加入日本春雨(粉絲)至軟身, 再加埋切件的日本豆腐.

5.  煮滾後, 加入豚肉至剛剛熟, 加入調味料, 試味.

6.  最後加入蔥粒及辣椒粒, 熄火. 完成.








【深夜食堂煮婦同樂會第36話】炒飯 (泡菜炒飯)

請CLICK這裡欣賞:


http://blog.yahoo.com/jobechan/articles/916164/index







沒有留言:

張貼留言