關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月20日 星期三

日式蟹籽蟹柳青瓜沙律

日式蟹籽蟹柳青瓜沙律





平時去食日本嘢, 都好鐘意呢款沙律,

其實真係超容易自己整

材料簡單, 隨時想食都好快做到

初八, 朋友來, 所以買了一PACK有4條的小青瓜

用2條巳經可以做到一大碟了

這個沙律也是一款又快手又容易準備的PARTY FOOD




材料:

小青瓜      2條

蟹柳     4-6條 (我用了兩款蟹柳)

蟹籽         適量 

BB沙律醬 適量



做法: 

 1.  先將小青瓜洗淨, 切頭尾, 及磨一磨青瓜頭尾, 去苦.

2.   然後把小青瓜刨絲在碟上, 並用廚房紙吸乾青瓜的水份

3.  把蟹柳拆成絲, 直接放在青瓜絲上.

4.  唧適量的沙律醬在蟹柳絲上面.

5.  最後加上蟹籽, 完成.  食時才把所有材料撈勻, 享用.




睇完之後, 係咪覺得非常容易呢!!!

所以你哋不紡都試吓做做啊...

 

1 則留言: