關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月14日 星期四

香草烤春雞 (內附食譜)

烤春雞—一直都好想試整,终於也煮了第一次,好味,足足烤了50分鐘,
但肉質依然嫩滑,愛上了春雞啊!
而且春雞還有很多烹調的方法,變化也多呢! 过年後要入貨吖!

呢個菜式, 用嚟PARTY都好有氣氛
簡直係入得廚房, 出得廳堂呀...KAKA..





香草烤春雞


 
材料
:


法國春雞 1


紅蘿蔔 1


薯仔 1 (可以用BABY PHOTOES)


LEMON    1


 


春雞醃料:


新鮮迷迭香ROSEMARY 2


新鮮番茜PARSLEY   2


牛油     1 ½ 湯匙


黑胡椒碎     適量


海鹽     少許


 


配菜醃料:


灑上切碎的迷迭香, 番茜, 加入很少很少的初榨橄欖油,


用黑胡椒和少許海鹽拌勻.


 


光波爐工具:


低架及煎碟


 


 


做法:


 


1.   春雞洗淨, 抹乾, 備用.


2.   迷迭香及番茜切碎, 與其餘醃料拌勻, 抹勻春雞內外, 置雪櫃醃一夜.


3.   配菜-紅蘿蔔,薯仔去皮, 切件, 加入調味拌勻, 放在煎碟上


4.   LEMON切件, 平均放在配菜上


5.   把巳醃的春雞放在配菜的中間.


6.   光波爐200, 20-25分鐘, 反轉再焗15分鐘即成.


 


 


** 可用錫紙包着翼尖和脾尖, 以免烤焦.


** 春雞以醃過夜為最入味, 若時間不夠, 也建議最少醃2-3小時啊..


**牛油要塗抹全隻雞, 內內外外也要啊..


**配菜有很多配搭, 變化, 可以加入蕃茄, 磨菇, 露筍等等

**無光波爐, 可以用焗爐, 時間一樣嫁
 


1 則留言:

  1. 春雞真係有好多食法~ yummy! 係曼谷得大雞,無嫩肉春雞呢~
    你呢款係法國雞,光波爐要焗咁耐嫁? 我用焗爐一般都係30分鐘

    回覆刪除