關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月13日 星期三

年廿九團年飯@得龍盆菜


話說奶奶今日突然好想吃盆菜

奶奶一句話想食, 做新抱仔的梗係要識做啦

但係....都有壓力嫁

因為奶奶有時都好有要求囉...

一於上網搵吓資料

剛好認識了BLOG友OL, 她的老公KC係一位評食家

(唔知係咪咁叫嫁..不過佢老公真係成日都食好嘢,

又上電視, 成日被食店邀請去試食喎....)

所以我又問吓OL有咩好介紹???

咁OL就話, 可以試吓有50年經營的'得龍大飯店的得龍盆菜'

咁我即刻去LOOK LOOK

嗯...都有好多食評話好味

我見個價錢都唔平呀, 過千

咁算啦, 一年一次, 又係自己人食

最重要係....老爺奶奶吃得開心

呢一點, 係用錢買唔到返嚟的

咁就一於試吓啦.








好彩.....當老爺奶奶品嘗時

都覺得得龍的盆菜味道做得好好

咁佢啲味都的確OK的

不過我自己可能比較吃慣淡口

所以都係認為略為濃味左啲

又咸咗啲啲

不過咁....吃得盆菜的, 都應該係要濃味的

所以呢個係我自己的問題

唔關得龍的問題

總括嚟講, 都有八分啦.

因為我都好怕之前吃過的盆菜, 好難吃.




老爺通常係一位比較含蓄的人

見到老爺讚話好味, 做新抱的都開心到屎

嘩....即刻無咗壓力了...

係...我係處女座, 所以都好要完美,

所以每次都真係好驚屋企人唔滿意嫁...嘻..

其實盆菜都幾貴, 所以我決定下年親自試吓做盆菜

奶奶聽到話: 吓...自己整, 咪好煩, 樣樣都少少..

其實樣樣都少少先好呀...

一於下年自家製, 做兩盆先....

一盆男家, 一盆女家...








1 則留言:

  1. 一大班人食盆菜就最好,不用煩嘛!honey家年年都會食盆菜+打邊爐,煮少好多野架!
    自己做盆菜正正正,喜歡放咩就放咩!
    [小恩子回覆02/15/2013 16:57:30]誤會了,honey屋企不會自己整盆菜,都係買,佢地太忙了,煮其他野都已經用晒D時間了。
    不過注重健康真係好重要!
    [版主回覆02/15/2013 16:10:23]你HONEY屋企自己整盆菜嫁? 勁呀!!!
    我下年目標係..除了要蒸糕外, 仲要係做自家盆菜呢. 因為而家比較著重飲食問題, 因為身邊家人, 以及自己, 都因為超標, 加上越來越發覺, 健康非常重要, 比起任何東西也緊要. 所以近呢一年, 比以前更加關注飲食. 所以你會發現我點解而家有咩都自己做. 連鹽都自己做..哈哈...因為出面的食物, 煮法, 調味實在有害我們身體.

    有見及此, 咩都自己製, 食咗咩都知食咗咩呀. 而且我也慣了超淡口呢.

    回覆刪除