關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月22日 星期五

廣島蠔意大利飯 Oyster Risotto (內附食譜)

好耐都無煮過意大利飯, 屋企有盒意大利米放咗係到好耐.

成日個心好想整, 不過又提唔起勁喎...咪一路都無再煮囉..

之前好耐係鬼嫁個BLOG到, 見到佢煮意大利飯,

咁睇到又令我心思思, 加上鬼嫁做的係我同少爺好愛吃的廣島蠔

廣島蠔配意大利飯.....嘩...聽到都流哂口水啦...點忍...

所以早前第一次試煮啦..點知...

好食就好好食, 但係點解鬼嫁煮的係白雪雪,

而我就煮到金黃色..

雖則食水的嘢, 睇你點睇啦, 金黃色有金黃色的特別

白雪雪有白雪雪的好看

但係....但係.....我都係唔甘心, 所以當然要請教鬼嫁啦.

鬼嫁就教我煮洋蔥時, 一定不要煮到佢變啡色,

如果唔係就一定會煮唔到白雪雪

鬼嫁就話一係火大咗, 加上佢見我用LC鍋, 佢就知LC傳熱度高又快

所以叫我下次要用超超超細火來慢慢炒

煮過一次, 熟咗個鍋

初八好友來我家, 之前講咗話會煮意大利飯比佢哋品嚐

吸收了上次的經驗

好嘢, 好開心, 今次終於可以做到一鍋日雪雪靚靚的廣島蠔意大利飯了

真係多謝鬼嫁教路!!


廣島蠔意大利飯





食譜來至鬼嫁

材料 (二人份):

急凍廣島蠔     10-12隻
生粉 4湯匙   (洗蠔用)  
牛油     1.5湯匙
洋蔥     半個
意大利米(Arboria Rice) 1/2 cup
清雞湯     1 1/2 cup
Parmesan Cheese 3湯匙
Mozzarella Cheese     1湯匙
白酒 2湯匙
Parsley    少許, 伴碟用
鹽及黑胡椒   少許, 適量
 

 
做法:

1)洗蠔:蠔放大碗中,下2湯匙生粉,用手輕輕攪拌,
  蠔邊的黑色污物便會掉下,以清水洗淨瀝乾水備用
    (一般以生粉洗兩次便成)

2)雞湯加熱備用 (可用微波爐或用在另外一個爐頭加熱後以小火溫著)

3)洋蔥切粒,平底鍋預熱,中火下1湯匙牛油炒洋蔥,
  記著不要令其變金黃色,約3分鐘

4)下意大利米與洋蔥拌勻,下白酒,讓酒精全部蒸發

5)轉中小火,加4湯匙雞湯,一直攪拌,讓米吸收雞湯,約2﹣3分鐘

6)再加4湯匙雞湯, 一直攪拌至雞湯被米吸收

7)重覆以上步驟至雞湯剩下約3湯匙,大約15分鐘

8)加入蠔肉及剩下的雞湯,輕輕攪拌至蠔全熟,約5﹣8分鐘

9)熄火,加入芝士及剩下的牛油拌勻

10)以鹽及胡椒調味,上碟加Parsley作裝飾便成
 

鬼嫁小貼士:
  • 以上的烹煮時間是Al Dente口感,如喜愛軟腍的可把米多煮5分鐘才放生蠔

  • 蠔比較易爛,處理時要小心輕力

  • 雞湯要保持是熱的

  • 一般的食譜只用 Parmesan Cheese, 加一點 Mozzarella Cheese,
    會令飯黏黏的,口感更好

  • 如蠔的份量不多,可加切片的白磨菇,味道會濃厚些


沒有留言:

張貼留言