關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月18日 星期一

相聚. 拜年. 過初八

嘩咁快就到初八了,  好友一早約好了來我家拜年聚聚

仲定了由午餐開始玩到晚餐

ok...樂意奉陪!!  嘻....

我們先來個lunch先:

今天為好友準備了三款午餐

蟹子蟹柳青瓜沙律+拿
波里意大利麵+廣島蠔意大利飯~~




吃过午餐,我們便一起做曲奇及muffin吖! 我地就整左牛油曲奇,朱古力脆曲奇及朱古力muffin呀! 好開心朋友喜歡這三款甜點.玩左半曰.















完成了,又準備晚餐吖,由朝食到晚,連原本的雞翼是用作下午茶也没空没肚吃了,便留來作晚餐,然後簡單的灼了菜及整了雲耳金針滑雞煲仔飯, 當然還有蕃茄薯仔排骨湯~~ 大滿足!!






謝謝好友們送的賀年礼品!





下次我哋又再聚聚....

下次希望攪手作小聚

因為過完年後, 我都要開始pick up番手作仔呀.

1 則留言: