關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年2月13日 星期三

臘味炒芥蘭 (內附食譜)

臘味炒芥蘭  —

實在是秋冬的好餸菜,唔知点解,

臘味同芥蘭
真係好夾!

這道簡單菜,味道濃香,下飯一流啊。:)






材料:

臘肉, 臘腸, 蝦米,  瑤柱     適量

芥蘭    一斤

蒜茸    適量


做法:

1.  臘肉先出水, 減去肥油, 切粒, 備用.

2.  蝦米洗淨, 用水浸軟後, 切碎, 備用

3.  瑤柱洗淨, 用水浸軟後, 拆絲, 備用.

4. 臘腸切件或切粒, 備用.

5.  澆熱PAN, 加好少好少油, 爆香以上材料, 炒至材料出油, 盛起備用.

6.  原PAN, 加入蒜茸爆香, 加入芥蘭炒至八成熟, 
 加入臘味炒勻至芥蘭全熟, 即成.


**因為臘味巳經是有香味, 有咸味, 所以全程也不用再加任何調味料.

**因為蕭C奶及少爺都吃慣淡味的, 所以最緊要自己調較味道啊..

**臘味方面, 可以不加蝦米及瑤柱, 臘腸還可以加入潤腸添.



1 則留言:

  1. 我最喜歡食臘腸,秋冬食最美味!
    [版主回覆02/15/2013 14:35:49]對啊...秋冬食臘味, 唔知點解又係好夾...又特別好味.

    回覆刪除