關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月9日 星期六

Planning...

 


 



 


原本今個月中會同少爺去日本


而家取消了


想了又想....


最終決定轉去馬來西亞


反正我同少爺都好想試一次


訂一間好的酒店


唔好plan個行程


淨係好好咁休息


今次一於試吓


 


決定去6日


浮羅交怡+吉隆坡


決定好好渡假, 要hea


 


計劃住3晚浮羅交怡


2晚吉隆坡


 


希望順利啦...


唔好再有天災啊...


2 則留言:

  1. 一定唔會有天災人禍架傻瓜~ 好好享受你們的假期啦~
    [版主回覆04/11/2011 20:52:00]  豬道啊....你都好好咁享受嚟緊的美國之旅了....

    回覆刪除
  2. 好好咁享受吓陽光與海灘啦!!!唔好咁擔心...我以前去馬來西亞,當地導遊話馬來西亞係個好地方,你好好享受啦!!

    回覆刪除