關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月23日 星期六

終於有窗簾了.....呵呵...

 


2011年4月23日(星期六)



新居住咗半年多


但係一直都未的起心肝去做窗簾


因為之前去過花園街, 灣仔問過


痴線嫁...我成間屋得呢一個窗


都要千五蚊呀....wow....實在太貴了.


咪唔捨得整囉...


所以一直都只係用個衣架加衣夾嚟掛起塊布


頂住先...


上星期, 實在忍唔住了


行過樓下的商場


見到有窗簾鋪, 走入去問問


嘩...兩條軌, 加一幅遮光布,


我自己比幅紗佢改尺寸


仲要叫佢做埋冷氣機個小小位


人哋都係收我6百幾, 係連埋安裝


 


所以你哋話啦...花園街果啲係食水深了..


 


嘻嘻....唔講呢啲


終於都今日嚟裝咗了..


有咗窗簾成間屋真係唔同咗


係靚咗的.....yeah...


 


呢幅紗係媽咪留比我嫁


真係好靚, 好鐘意..



簡簡單單的小小花款....



冷氣機下面仲有少少窗位,


叫咗老闆娘幫我整咗呢幅小小的遮住佢....



正面.....好鐘意呀....


試咗呢間做得唔錯


嚟緊會做多一幅窗簾


用作替換


 



其實影相有色差呀..


係咪以為係有啲藍色呢..嘻嘻


其實佢係啡色為主嫁


只係影相有色差啊...


因為一心諗住襯番我哋的木色...


嚟緊做多另外一幅


希望想擇另一種feel, 另一種style


咁換吓呢啲, 都會令到間屋唔同哂嫁...



 


 


5 則留言:

  1. 真係唔錯喎!!!
    六百幾連埋路軌安裝,真係好抵吓!!
    不過其實替換呢幅,你可以自己整...其實唔難既.你直情可以度返呢幅布既size嚟買布,自己車返個窗貼(即係掛窗簾勾那個白色貼),咁就搞掂喇^^
    [版主回覆04/26/2011 10:15:00]係呀, 我都有咁諗呀, 加上我朋友有衣車, 佢成日都叫我自己去買布, 佢幫我車...嘻嘻....
    而家諗緊要咩圖案呀....想要一款SUMMER啲的, 好似你的格仔款都好靚呀...或者碎花, 可以襯番新買的茶几桌布及TV罩....
    諗諗先....

    回覆刪除
  2. 靚!!!
    [版主回覆04/26/2011 11:23:00]金仔...ok啦....嘻嘻..因為樓下始於係屋邨生意,  唔係好多款式咋...

    回覆刪除
  3. 好靚的布。 想當年我在樓下商場的窗簾店做了四個窗的窗簾,路軌是我們裝修的時候自己裝好的。都要990了,被阿姨和奶奶話買貴著。
    [版主回覆04/26/2011 11:24:00]咁可能係你啲布質地靚啲呢...一分錢一分貨嘛. 係咪先...

    回覆刪除
  4. 唔系呢,好普通貨色,阿姨話羅湖口岸那邊兩三百人仔有交易。之前都好想像你那樣一層紗簾一層布簾,就因為價格問題,一層布簾就應付了。
    [版主回覆04/26/2011 12:52:00]我咪出去問過哂, 要收我千五以上喎...痴嫁....
    算啦, 反正都做咗了, 係咪.  總之自己都like咪得囉...

    回覆刪除
  5. 好靚丫~我好中意你屋企D FEEL~
    [版主回覆04/26/2011 23:07:00]多謝peggy的到訪呀..  多謝您欣賞呀. , 雖然細細地方, 但要有的都有, 地方細細, 五臟俱全咁啦...

    回覆刪除