關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月10日 星期日

洋蔥吞拿魚白汁直通粉(內附食譜)

 


2011年4月10日(星期日)


 


是日晚餐:


洋蔥吞拿魚白汁直通粉



又係煮意粉的時候了...


買咗一包Penne Rigate


一於k.o.咗佢先....


嘩...好多汁好多料呀..



材料: (2人份量)

Classico Alfredo and Roasted Garlic Sauce---半樽

Penne Rigate(直通粉)--- 2人份量

硬牛油---2

洋葱---半(切粒)

罐裝水浸吞拿魚---1

蒜蓉---半個

---適量

胡椒粉---適量

黑胡椒粗粒---適量

Parsley Flakes---適量

芝士粉---適量


 





做法:

1. 將罐裝水浸吞拿魚開罐,倒去所有水份,


用少許鹽+胡椒粉調味,撈勻,備用

2. 煲水, 加鹽及少少油攪勻,水滾後放入Penne Rigate,


熄火蓋蓋焗(8分鐘)Penne Rigate熟透, 撈起, 上碟備用

3. 燒紅個Pan, 2片硬牛油, 炒香蒜粒+洋葱粒, 加入吞拿魚,


兜勻後再加入Classico Alfredo and Roasted Garlic Sauce,


兜勻, 熄火備用

4. 將白汁倒入Penne Rigate, 再洒上適量黑胡椒粗粒,


Parsley Flakes及芝士粉, 完成!


 



 


見少爺食到一半....


偷影張相先...



wow...勁滿足呀...


呢樽白汁真係好好味...


你哋一定要買嚟試吓啊...


 



 


想睇番呢樽白汁的樣, 請click入以下的link啦..:


Classico Alfredo and Roasted Garlic Sauce


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=3759


3 則留言:

  1. 睇到都覺得好正!(雖然我唔食吞拿魚),但都俾十個讚你!哈!
    [版主回覆04/11/2011 10:40:00]唔食吞拿魚就改用其他配料啦....有機會試呢樽白汁, 好好味嫁...

    回覆刪除
  2. 嘩!!!好好味呀!!!
    我諗如果我整,我會再貪心D,我會放一大塊芝士係面,再用焗爐焗到塊芝士溶晒....超正又超肥呀!!哇哈哈!!
    不過前提係...我整到個意粉先算啦
    [版主回覆04/12/2011 09:46:00]你整到的.
    係呀, 我都LIKE芝士呀...可惜我仲未攪到個焗爐位呀...要加把勁, 度吓位先.  以前有焗爐, 真係好正嫁, 仲多款式呀...

    回覆刪除
  3. 咁你快D整好個焗爐啦!!我好鍾意食焗過既野...不過,我最多都係煮熟左D意粉,淋D忌廉汁再鋪塊芝士去焗咋...
    唔...仲試過一次恐怖經歷,我試過住宿舍時,突然想食甜雞翼,問左媽咪點整,於是就煎啦!咁要落砂糖...但係一路落一路試味,試極都係無味,好淡...於是落吓落吓,落左1/3包糖都仲係無味,咁就算啦!因為已經熟晒...咁就照起碟.
    點知...一咬落去...嘩!!!!!咸到苦呀!!!原來我落左1/3幼鹽...
    但係...事情並未咁樣結束.....
    我覺得就咁掉左D雞翼好浪費....於是....我好恐怖咁,唧左一大堆蜜糖係雞翼面,然後拎去焗......最後....試完味...差D毒死自己

    回覆刪除