關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月12日 星期二

講心唔講金@第25至27件手作仔

 



 


其實這幾個口金手作仔


是三月份的出品


因為三月份有幾位好友牛一啊..


 


原本想做一些再有心思的手作仔


可是我真的沒有時間


加上人又懶....(這才是真心話...)


越接近各位好友的牛一


我就個心就越怕


屎火了....咩都未整呀...點算!!!


 


最後用咗幾日時間


嗱嗱臨整番幾個口金頂住先..嘻嘻


 


所以話呢...有時收蕭c奶的生日手作仔


真係要講彩數


撞啱蕭c奶無時間, 就真係只會整一啲簡單的手作


若果幸運, 蕭c奶有時間, 就會做一啲特別少少的手作囉...


 


我諗大家都唔怪我掛.....


起碼我都有心啦...


加上我哋係講心唔講金嫁嘛...唔係咩!!!!!


      


4 則留言:

  1. 好靚喲~~~ 你地整手作仔真係好有心機呢!!!
    [版主回覆04/13/2011 10:06:00]多謝比比到訪.
    做手作真係都要幾花心機, 時間, 仲有心情添呀.

    回覆刪除
  2. 好靚呀!!!!藍色那個好似同另外兩個有D唔同咁喎~~~
    [版主回覆04/13/2011 10:06:00]係呀, 佢叫做口金小盒呀...細細個, 肥啫啫嫁...今次呢款口金小盒係第二次做, 呢個縫完, 個手工好靚, 我自己都唔係好捨得送嫁...不過無計啦...朋友牛一, 我當時又真係再無咩多餘時間再做了...所以都送咗比個朋友, 當然...我朋友都係手作人, 佢會好愛惜佢的, 我先捨得送咋...
    我第一個整呢款, 個手工勁差呀, 啲線出哂嚟, 個型又無咁靚, 都係做嚟送比朋友牛一的, 朋友知我有心, 所以佢都好like, 嘻...手工差, 但心意搭夠囉....^^, 因為有咗第一次的經驗, 做呢一個真係睇住自己進步, 越整越靚, 咁仲有改進的空間, 我會努力....

    回覆刪除
  3. 加油呀!!!手作仔係要越做先越靚架!!!!!
    我都要努力繡多D,同埋努力整手工皂...希望有朝一日,有所大成

    回覆刪除
  4. 我見你的俄B口金是隔棉布,請問在那裡買的?

    回覆刪除