關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月10日 星期日

手工皂@blog 友自家製

 


感謝!



蕭c奶很喜歡寫blog


除了可以好好記低每個的


快樂與不快樂的時光外


很開心可以在blog的世界裡


認識到互相欣賞, 互相交流的blog友


 


最近blog友 -- 小嘉


愛上了做手工皂


小嘉很好很細心


知道蕭c奶因為最近幾個月


都給皮膚敏感煩擾


剛巧小嘉又做了一些防敏感的手工皂


而這些手工皂都很合適蕭c奶的


小嘉便特意送來了兩款手工皂給我試用


 


謝謝您---小嘉


 


送來了一件作為洗身用的


另一件係為洗面用的


wow....用完我會話比你知對我work 唔 work 嫁......



 


能夠收到朋友的自家製品


令我很幸福, 很窩心啊!


 


7 則留言:

  1. 好似甜品呀~
    [版主回覆04/10/2011 23:59:00]係呀....好似糕咁嫁...望落好似好好味咁...

    回覆刪除
  2. 真的好窩心!手作的世界裡小了點利益,多了點關懷~
    [版主回覆04/11/2011 12:10:00]對呀, 自從學了手作, 識了很多不同的手作朋友, 一齊做手作, 沒有分高低, 沒有自私心, 大家互相一起學習, 一起進步, 一起嘻嘻哈哈.
    這是我呢大半裡最大的得著.
     

    回覆刪除
  3. 哈哈!!唔使客氣!!!
    送你呢兩塊..都係第一同第二次做既皂,所以都嘗試吓咋,外形都唔係太靚啦
    我覺得洗面個塊,用完塊面會少少乾,所以洗完要用爽膚水...so far都OK既^^
    哈哈!!我上星期整左牛奶燕麥同甜杏橄欖...呢兩塊應該會幾滋潤同清爽既...不過無咁快用得...如果OK,再俾你試吓啦~~~
    [版主回覆04/11/2011 12:12:00]我見到呀, 個牛奶燕麥一聽個名都好吸引呀...呵呵...好呀, 我又好唔客氣嫁了....期待中...

    回覆刪除
  4. 手工皂好好架.你皮膚敏感..用一段時間就會改善架啦...
    [版主回覆04/11/2011 12:11:00]真係.  我要快啲用吓, 睇吓個成效先.

    回覆刪除
  5. 哈哈!!我到時俾你啦!!
    呵呵!!因為我身邊超爆多朋友/親戚大肚呀!我嚟緊(遲多一兩個月左右)會整薑皂...哈哈!!到時都可以寄D俾你用哎!!冬天就可以暖笠笠喇!!!

    回覆刪除
  6. 啊..第一次用手工皂.係會有d唔習慣的.因為沖涼液沖完會好滑潺潺架,,手工皂沖完會咩都無架..你會覺得好伕乾.但其實唔係乾...哈哈..果種感覺我唔知點型容....,不過用一星期你就會習慣...

    回覆刪除