關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月24日 星期日

無驚無險又過關...

 


不經不覺, 媽咪的癌症過了兩年,


早前的大檢查, 無驚無險又過了關,


人哋話癌症, 5年過渡期,


而家媽咪過咗兩年了...


祝願媽咪捱過呀...


 


癌症其實係好講心情


只要能夠保持心境開朗


就唔會比病菌有機可乘


但係係咪人人都能做到, 心境開朗呢...


其實老實講, 都真係幾難


我知媽咪的心結仍未完全打開, 放開


不過我知媽咪有進步, 亦都盡量把自己放開


我亦盡我的能力, 給她最好的, 關心, 聆聽多一點


亦都會盡我的能力, 給多一點的時間陪她


盡量帶她一起JOIN我的活動


多一點約她行街呀, 飲茶呀,


最近還想帶她一起JOIN我的享飪CLASS添


等佢接觸多啲新玩意, 嘻嘻...


幸好我的OFFICE, 都算容易請假


亦都有多點假期


我就可以得閒約媽咪平日放半日陪她啊...


 


不竟, 有許多事情, 都要靠自己


但是身邊的親人, 能夠支持, 陪著她


也非常重要


因為我深深明白, 病人的內心, 是很孤單的


所以作為最親的人, 我一定要盡力去陪媽咪渡過


好讓媽咪知道, 她並不是一個人, 不孤單的.


 


下個月就到母親節兼是我媽咪的生日月份


係時候要好好安排一些節目給媽咪啊...


3 則留言:

  1. 平安就是福^^ 妳與伯有都要加油:)
    [版主回覆04/26/2011 09:49:00]謝謝老米的祝福呀.  我哋一定會努力加油呀...

    回覆刪除
  2. 加油呀!!!你媽媽有個乖女呀!!!
    願你媽媽快快順利過晒5年關,每日快快樂樂的過^^
    [版主回覆04/26/2011 09:57:00]小嘉, 其實我都唔乖了, 有時都會發吓媽咪脾氣嫁.... .
    謝謝您的祝福呀, 我都希望順利過關呀...

    回覆刪除
  3. 恭喜Auntie順利過關!!!

    回覆刪除