關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月26日 星期二

香煎素牙帶魚

 


復活期後第一日返工呀...><


不過咁...都係返4日啫...跟住又放3三日喎...嘻嘻...


 


早前同事話訂素食


望吓張單...嘩...百幾款...鬼知邊樣好食咩????


經同事介紹


佢話試過呢款牙帶魚好好食喎..


只要解凍後, 煎香佢就食得...


咁就一於買定包, 放係冰箱


 


今日諗緊食煮咩餸....


好...諗起呢包素牙帶魚


好...一於今日試吓先...


 


是日晚餐: 香煎素牙帶魚


 



 


(第一次買素食魚類, 少爺食完第一啖,


即講: 老婆, 呢個魚好好味呀....係咩魚嚟嫁?


 我答: 係素牙帶魚.


少爺碌大隻眼話: e...真係估唔到喎, 係素食, 好好味呀....^^)


1 則留言:

  1. 佢個樣真係好似魚呀!!!個質感同味道都同魚一樣??!
    [版主回覆04/27/2011 10:16:00]都真係有九成幾似魚嫁...又真係幾好食, 下次又買定一包, 得閒諗唔到食咩餸, 就咁煎熟佢就OK啦...

    回覆刪除