關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月19日 星期二

懶..

 


最近蕭C奶沒有時間


也沒有心情啊...


所以很懶寫BLOG啊...


 


BAD MOOD...唔知點解呢.....


 


 


GROUP埋咗一次過POST幾日的煮意


 


煎魚係我的弱點, 後來經媽咪教導之下


成功了煎魚...最重要唔好心急, 要有耐性啊...


 



兩餸兩飯...嘻嘻



之前係SOGO到買咗一包日本飯素


當時買的時候, 覺得好貴好貴


因為一包要成100蚊呀.....


但係食吓食吓, 一來真係好高質素, 好好味


二來係好鬼'COME'食, 食咗好耐都仲有好多喎


而家想買都唔見呀.....



好耐無煲湯, 見到啲粉葛幾靚喎


一於煲啖湯水飲吓先...



媽咪返咗鄉吓, 捉咗隻走地雞比我


仲煮熟埋添.. 勁正呀...



 


好嘢, 返埋聽日, 就可以放假了.


快啲快啲呀....日日都唔想撈呀....


3 則留言:

  1. 好期待復活節的到來哦!
    [版主回覆04/21/2011 10:46:00]我都係呀, 超級期待呀....謝謝ping到訪呀. 你的手作好勁呀..要多多去你到欣賞呀.

    回覆刪除
  2. 快d cheeer up呀!!!我有時都會咁...無啦啦會好無mood,咩都唔想做咁.不過過一陣又無事喇!!!
    D菜好好好味咁!!隻雞一睇就知好味!!見到D肉好滑咁樣...流口水ing呀!!!
    [版主回覆04/21/2011 10:47:00]係囉....可能m的關係啦...次次一m, 就好似無心機咁...

    回覆刪除
  3. 哦~原來係咁....我就次次想發脾四鬧人架!

    回覆刪除