關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月26日 星期二

裝飾幸福部屋----復活節

 


呢個復活節假期


一連四天, 真係過得好開心


因為趁著這幾天的假期


少爺終於都的起心肝


肯裝飾我們的幸福部屋了....


 


所以呢幾日非常充實呀^^


仲影咗好多相添...


 


見唔見呢個門牌呀...


寫住1305, 其實呢個門牌係好朋友池池親手做的


以前係天水圍舊屋, 我哋係住係13樓05室的


所以池池當時整咗呢個送比我同少爺


不過可惜的是, 反而當時無掛過


因為當時間屋唔係我哋的, 所以唔可以鑽嘢呀.



ZOOM緊啲, 睇吓....池池整我同少爺個公仔樣...


整得真係好靚呀...


尤其係少爺個LOOK, 仲整埋少爺啲鬚根啊...WAKAKA



係舊屋一直都好想好想掛起佢


不過都無辦法...


最後直到今天, 我和少爺有自己的安樂窩


雖然而家我哋唔係住係13樓


但係都無所謂, 因為呢個門牌真係好靚


我好鐘意, 所以都照樣掛起佢


不過我哋就掛係屋入面做裝飾


我覺得掛咗後, 對門都靚好多, 無咁齋!


 


再次多謝池池呀...



好多朋友都成日好想睇吓我哋摺好哂啲被舖係點的樣???


嗱....摺好了...咪就係咁囉...


有朋友嚟我哋就會變成咁嫁了....


啲公仔排排坐, 好可愛嫁...



 


成日都話影比你哋睇


放咗嘢的地台


而家影咗了...OK.


呢兩格係高咗一級果兩格嚟的


好深嫁, 放咗一部乾衣機及一些雜物



咪係呢2格囉....


跟住床的果4格, 係專登做大啲格


用嚟攞行李箱及換季的衣服嫁...



而呢格, 就係我哋瞓覺的其中一格


打開咗, 呢格係同另一格專登做打通


用作放一個29吋及22吋的行李箱囉...


仲放咗兩個細的箱, 用嚟放衫, 用作換季.



知唔知呢個係咩東東????


因為我哋無經驗, 啲地台, 我哋有幾塊都係好大塊板


有兩格地台的開關都斷咗呀><


後來少爺上網搵到資料


原來有一個工具係專開地台嫁...


呢個工具咪就係呢個囉....


真係幾好用!



 


因為廚房唔係好大, 所以無位放電飯煲及水煲喎..


諗到頭都爆呀...


最後係廚房出面呢個L形衣櫃


我設計了這一格, 用用擺放這些電器啊...


加上我真的很怕鋪塵, 所以設計時, 我一定要有門


 



比番一張全櫃的相你哋望吓啦...


電飯煲果格, 咪係手作材料下面果格囉...


關上了門....無人睇得出嫁....係咪...



 


一直都覺得廚房及浴室之間的牆


好吉, 一直都好想做啲裝飾


我一直都好想買一塊水松木板


掛在這個空位


想用嚟釘我和家人及朋友的相片


亦都好想掛一些手作仔展示出來



嘩...呢個假期, 同少爺買咗返嚟


終於都掛咗了...


而家要得閒就哂番啲相出嚟先...^^



嗱...post番之前咩都無的相比你哋望吓啦...



 


而家間屋, 真係多咗好多嘢


有哂啲裝飾, 間屋無咁齋囉..


會有番啲色彩.


下篇再跟大家分享廚房呀..ok...


而家好攰....我要休息了...


等我呀..ok.


我會努力出post嫁...


 


3 則留言:

  1. 嘩!!!好厲害,個床下面真係可以放好多野呀!!!
    個電飯煲位都好fit喎!!!!
    廚房同浴室中間掛左個水松木板,真係OK左呀!!!我以前未結婚時,我間房既門口都俾我貼滿晒相...由BB到做野都有,仲有貓貓相!我覺得好正架!
     
    [版主回覆04/27/2011 10:20:00]係呀, 我係一個好鐘意睇番同家人, 朋友的相, 一定要有呀...^^.  屋細細, 但係有咗個地台, 真係好方便. 第日有大屋, 我都會考慮做番個地台...嘻嘻

    回覆刪除
  2. 第一次睇晒間屋全相, 好整齊, like x 100!!!  good
    [版主回覆04/27/2011 11:43:00]YRJ 三口子...謝謝你呀....

    回覆刪除
  3. enjoylife ﹡ enjoymoment2011年7月14日 晚上9:00

    屋仔細細要度爆設計擺位,比十個讚你整得咁“骨子"∼

    回覆刪除