關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月11日 星期一

棷菜鴛鴦香腸炒日式拉麵

 


2011年4月11日(星期一)


 


今日要同少爺各自上班啊....


因為少爺今日要北上


那我就獨自一人坐巴士上班


因為今日早, 所以專登等直接去到金鐘的巴士


這麼難得, 當然要好好的買一份豐富的早餐


慢慢嘆啦...


最後選擇了m記....yeah!


 


真的很full 很full...


 


少爺跟我說好了


怕會很晚才能回來


今天就各有各吃晚餐...


所以沒有準備是日晚餐的準備


oh...誰知, 少爺提早回來啊...


所以立刻準備晚餐


打開雪櫃, ok..有兩款味道的香腸, 有日式炒拉麵


e...但是....沒有菜啊..????


打給少爺, 吩咐他經過超市就買些菜回來...


 


真好...以為要一個人吃


現在又可以跟少爺一起啊...


 


 


是日晚餐:


棷菜鴛鴦香腸炒日式拉麵


 



 


自從同事送了這套意粉碟


每次的賣相真的有點似外面的西餐啊....嘻嘻


 



 



在吉豬島看到的


好像很美味


便買下來


真的很好味, 又簡單, 方便


 



這個份量剛剛好


不多不少



 


2 則留言:

  1. 好強呀!!!臨時臨急都煮到晚飯~~
    換轉係我...我會同老公一齊出街食...哈哈哈!!!!
    [版主回覆04/12/2011 09:44:00]嘻...OK啦 ...唔好話我自己讚自己呀 ...我成日都係咁, 見到雪櫃有咩材料, 就用盡佢囉...動動腦筋就會有好多變化嫁了...
    我真係唔知醜呀...

    回覆刪除
  2. 咁你真係可以變化好多野....如果我真係要煮...唔...都係煮公仔麵,最多打多隻蛋入去(有的話!)
    [版主回覆04/12/2011 12:49:00]其實我總覺得小嘉你無理由唔煮嘢食的..我覺得你係識煮, 而你唔煮啫..手工皂你都整啦...唔似你呀.

    回覆刪除