關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月9日 星期六

新傢俱@日式茶几

 


2011年4月9日(星期六)


 


不經不覺在幸福部屋住了半年了


我和少爺都為了這間部屋花了不少心機


無論裝飾, 傢俱都在這半年間


增添了不少新成員!


 


我的幸福部屋都以簡約及日式為主


一直都和少爺四處尋找一張日式的茶几


可是找了很多地方都找不到一張合適的


不是價格太貴, 就是款式, 顏色,尺寸不合心水.


 


前一陣子, 我們到吉豬島逛街


wow....給我們發現了這張日式茶几


圓型, 橙色, 很襯我們的家啊...


 再 look 一 look 個價錢先...


wow.... 只需要 $199啊...


很平宜啊...


找了半年都找不到


終於都找到款式及價錢都合心水的


超開心啊..


 


     


 


上次少爺買了新茶具


巳經很想很想買到一張茶几


因為可以跟少爺邊看電視, 看書時


很休閒的嘆茶嘆tea....


wow..現在可以了....



看....這個茶几是否很好呢...


橙色真的很襯家裡的木色系列



家裡加了這張茶几


全個日式style都出了


加入了一張茶几, 原來可以有很大的效果


我們的幸福部屋


越來越漂亮啊...越來越舒適啊...



I Love OuR SweeT SweeT HOME..


9 則留言:

  1. Good~ 可以一邊食野一邊睇電視~~
    [版主回覆04/10/2011 11:47:00]係呀, 方便很多呀.  唔駛吓吓都開餐枱呀.

    回覆刪除
  2. 真係唔錯喎!!!!!同套茶杯茶壺好襯呀!!!!
    哈哈!!我前排買左塊新布,諗住叫媽咪車一套新既餐椅套...點知噚日試左兩個....發現好似塊布深色左....有D唔襯間屋.
    遲D又要去過深水po買多塊布,再造過喇!!!!!希望下次可以好似你咁,有好眼光啦!!!
    [版主回覆04/11/2011 12:20:00]真係唔錯嫁, 我都好滿意呀.
    我都打算車個茶几套呀...你就好啦, 有媽咪幫你車, 不過我都未去搵布, 我都係打算去深水PO買呀...
    我都唔係時時咁好眼光嫁..買布呢家嘢, 我都唔係好得嫁咋..

    回覆刪除
  3. 放埋壽司係上面...仲正
    [版主回覆04/11/2011 12:21:00]係咪襯到絕呢....

    回覆刪除
  4. 嘩!!好想睇你整既茶几套...其實我好想整英國feel D既餐椅套...即係有D碎花/格仔咁....不過碎花肯定唔襯間屋其他傢俬...格仔都應該唔係好襯...但係我買開布間舖,佢入左D英國feel格仔/條紋布,好靚呀!!!好想整一套~
    [版主回覆04/13/2011 10:01:00]喂, 我咪又係想整番套係英國feel的....e..你買開布的鋪, 係邊嫁, 我想去望望, 如果有啱我想試吓整呀...你都好, 有你媽咪幫你車...我...又唔係好識用衣車...我都要試吓咋...
     

    回覆刪除
  5. 我買開布呢間係深水po...咁我之前成屋D窗簾都係佢都買...因為compare過,佢D布可以話係最平,而且都幾多款.
    不過佢最少要買3碼架(無記錯...因為其實深水po D布行都係批發公司嚟!),不過我記得佢有時都有一D散布賣既...同埋如果訂布,有可能要等幾日先得,因為佢地要同間廠拎貨,唔係即刻係間舖有貨既.
    http://hk.myblog.yahoo.com/little-kawai/article?mid=4155
    你睇我呢篇blog哎!就係上次影既英國式布,佢本sample裡面有呢D布做既傢俬相,超靚...不過呢隻布有少少貴,要$65/碼,仲要係窄封(好似四十幾至五十幾一碼咁).
    呀!!我記得佢有一本sample係D超田園既碎花布(仲配埋窗紗),都好靚架!我有個朋友仔都係買左呢隻布(我同佢一齊去睇布^^),呢隻布平好多...其實都五十幾蚊一碼,但係濶封布,有成110"吋呀!
    俾左間舖資料你,你睇吓會唔會去哎(其實我遲少少都再去一次...因為一來我姑仔想自己揀多塊布做梳化套,二來,我要再揀過淺色D既布做餐椅套...我諗緊有無D淺色既直條...應該都OK靚^^)
    勤發布行
    深水埗石硤尾街1號地下M2M4舖(近汝洲街休憩公園)
    電話:2392 0902
    其實佢間舖有少少難搵,不過你行到去附近,你會見到一間露天車仔麵檔,佢就係呢間車仔麵檔對面喇!!!!
    [版主回覆04/14/2011 22:59:00]謝謝您呀...等我搵日試吓去look look先...
    我終於都叫咗人整窗簾, 嘻...等整好咗, 我就去你呢到望吓, 車多一套窗簾先....

    回覆刪除
  6. 咁你搵人整個套係咩花紋架??係未都好日式架!
    [版主回覆04/16/2011 00:46:00]其實我仲未有諗頭呀 ^^, 你有咩意見呀...

    回覆刪除
  7. 到時去窗簾布公司,睇吓有無D較和風既布... 如果無...其實可能有少少紅紅橙橙既淨色,可能都唔錯...因為你屋企主要係白同啡,無咩傢俬係好sharp既顏色...咁放塊咁Sharp既窗簾布,就可以當中一個feature咁...我覺得係咁啦
    [版主回覆04/19/2011 10:36:00]你的意見全是我的心水....買呢張茶几時, 原本少爺係好想好想搵到一張用木色做的茶几, 可是找了很多都沒有心水. 
    最後一見到呢張, 我就覺得好正, 因為我哋全屋都以白及啡為主, 突然有一件細少少的傢俱係橙色, 應該會好出, 但又唔會做到好搶咁的感覺.   所以而家要做一張茶几桌布, 都想咁的效果, 嘻....
    喂, 琴晚上網搵咗好多淘寶, 有勁多枱布呀...一間sd比你望吓...
    最後我都一係淘番嚟, 一係就係到諗, 我咁多布, 等我搵塊如果襯到的, 可能就咁剪出嚟做茶几桌布, 算鬼數lu...

    回覆刪除
  8. thx thx!!等我都係望望淘寶個D靚唔靚先~
    其實如果你有好多布碎,整D併布桌布都應該會幾靚喎!!!可以一試~
    [版主回覆04/20/2011 14:29:00]嗱, 我見到呢間有好多家品呀, 你望吓...
    http://shuimaojiashi.taobao.com/
    嗱...咪攪呀, 玩拼布, 好難嫁, 我驚到時拼到都唔知拼到幾時先有得用呀...你都知我幾懶嫁啦..哈哈...我令願買LU...嘻.

    回覆刪除
  9. 好,等我望望呢家淘寶先!!!
    哈哈哈!!!咁穩陣D,都係買算喇!
     

    回覆刪除