關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月2日 星期六

淘寶貝之得意嘢...

 


手袋要比多一點時間我....


先跟大家分享吓最近淘咗咩先...


係一啲得意嘢...


 


possport 套及行李牌套裝


 



紅色心心係我的


藍色一嚿雲係少爺的



呢個知唔知係咩呀?????


望埋之後的一張相就會明哂...



哈哈...係用嚟繞啲線嫁....



album....



哈哈..又買咗頸鏈...



 



又買咗耳環及頭夾



係咪好可愛呢....



 



 



忍唔住買咗啲貼紙


因為有時蕭c奶會寫咭呀, 寫信呀. 好有用嫁..



 



 



 



 


1 則留言:

  1. 好可愛呀!淘寶網真係好似讓人駛錢的~
    [版主回覆04/03/2011 19:58:00]係讓你駛得有價值呀.. 其實係幫我哋慳咗唔少錢..嘻..因為又平又靚...真係愛上咗呀..

    回覆刪除