關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月9日 星期六

血拼日...

 


2011年4月8日(星期五)


 


是日為血拼日....哈哈...


因為買咗新手機, 新鞋, 新碎粉, 新茶几...


 


一直都想換一部新手機


只是實在太昂貴了


那些手機都要4千至5千至以上


嘩...對於我來說實在太貴了


 


再加上通常上網的月費


每個月要幾百元


也是對於我來說太貴了


所以一直都心大心細


都未能成功購買新手機


 


想換手機原因...最想可以有倉頡或手寫打中文


因為我不太善於平時手機的中文輸入法


加上有時很想要一個大少少的螢光幕


也想有上網服務啊...


 


最近三星這部手機


只要三千多, 加上月費只需每月68元, 無限上網


wow...很合我的預算


所以這晚少爺就買了新手機給我了...yeah!


 


*******************


 


Samsung GALAXY S  Super CLEAR LCD



 


今個春夏流行一些的鬆糕露趾鞋款


勁型勁靚勁高呀...


我是一位穿不到高踭鞋的人啊...


所以一定要找一些底踭一點的


未去買手機前..呵呵...


即係未見少爺前..我就巳經開始血拼了...


行過一間鋪頭


給我看見了這雙鞋啊..


這是我今季正想找的鞋啊


無論顏色, 款式, 高度, 還有價格


都是我的心水啊....


最開心的還要很舒適啊..


wow...所以不能不買, 嘻嘻!


 


正面....是我很喜歡的縛帶加少少蘇蘇款


還要是這個杏色, 最容易襯衫及handle



側面....很開心找到這個高度



 


今日真的很開心


可以買到所有我想買的東西


還跟少爺吃了一餐豐富美味的韓國菜!


3 則留言:

  1. 對鞋真係唔錯,好靚下~
    [版主回覆04/10/2011 11:49:00]仲要唔貴呀....139蚊咋....仲要好好著, 好舒服添呀...真係好開心, 可以買到呢對鞋呀...今季必要一隻這樣的鞋啊...嘻嘻..

    回覆刪除
  2. 哈哈!!!你真係勁血併喎!!!
    個電話都好似好正咁...我都好想有新電話...不過我要等呢家部機壞左先換....哈哈!!其實電話對我嚟講只係打出打入...不過見我細妹都有部iphone,成日可以上網...我都好想有....但係....我覺得...我部電話仲好長命囉~~~~

    回覆刪除
  3. 原來shopping 魔去左搵你 對鞋真係好抵 bor

    回覆刪除