關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年4月26日 星期二

隨意沙律

 


SUBJECT:  隨意沙律


其實係因為之前係TOWNGAS學咗一款有機沙律


材料係有機雞蛋, 意大利青瓜, 火箭菜, 同埋黑醋汁


學完一直都好想整比少爺食


不過..都未有機會呀...


 


假期最後一天


雪櫃有一條 翠玉瓜及有機雞蛋


不過就無LEMON汁及黑醋


所以做唔到TOWNGAS的那個沙律汁


不過蕭C奶最醒係咩呀????


轉轉腦筋囉....


意大利青瓜貴呀嘛...其實佢哋的樣係同翠玉瓜九成九一樣


駛鬼用咁貴咩....WAKAKA...


個汁整唔到黑醋沙律汁, 咪自行調較第二款汁囉...哈哈...


總之屋企有咩就用咩囉...



有機雞蛋翠玉瓜配隨意沙律汁


材料: 


翠玉瓜1條, 切件, 備用


有機雞蛋 2隻, 烚熟, 切件, 備用


 


沙律汁:


蒜蓉, 豉油, 日本麻油, 糖, 白醋, 黑胡淑碎, 少許橄欖油 (攪勻備用)


 


我的做法:


(1)  將翠玉瓜煎至兩面金黃色, 放在碟上


(2) 將巳調較好的沙律汁, 淋在翠玉瓜上


 (3) 最後將巳熟及切件的雞蛋, 放在翠玉瓜上面, 即成



嘩...個賣相真係好鬼屎得, 好靚


不禁都要讚吓自己添...呵呵...


我一攞出嚟, 少爺一見到個賣相


就巳經眼仔碌碌, 流哂口水...


一路食一路話好味好味..好得好得....嘻嘻


少爺話: 平凡的食材, 一經老婆手, 變得一啲都唔平凡呀!


呵..攪到人哋面紅紅添...



呢款沙律呀, 個賣相鬼咁靚


用嚟款待朋友就GOOD了


又唔駛好似好平凡咁, 都係啲鮮果沙律囉...嘻嘻


4 則留言:

  1. 哈哈!!!就咁望好以一碟好靚既菜呀!
    個沙律汁好似好正咁~~~~
    不過整完要唔要雪凍佢??
    P.S.我有兩件皂..一件係牛奶燕麥,一件係甜杏橄欖,不過今次較細件,因為...我貪心諗住切多幾件,搞到細件左 ,我唔記得mark低你個地址...你再send俾我,我disptach俾你哎!!!
    [版主回覆04/28/2011 10:16:00]唔駛雪凍嫁, 即整即食, OK.
    個汁我無寫份量, 你自行將全部嘢, 小小咁旃係碗到較汁, 自行試味呀...OK. 
    YEAH..有新嘢用...我的洗面皂無哂LU...
    咁我一間SD個地址比你呀.

    回覆刪除
  2. 今個星期日有朋友嚟...我可以試吓整呢個^^
    不過可唔可以早一日做,定係要即日整呢??因為如果星期日先整,咁我整唔切lu~
    我dispatch左喇!!有一塊係牛奶燕麥,其實呢舊都可以洗面/沖涼(其實手工皂只要個成份唔係特別針對某一用法,咁好多款都可以全身用架!!!),你試吓用呢塊洗面啦!!我上星期六無啦啦發神經走去聞左呢舊皂,估唔到真係有淡淡既牛奶味!!!感覺好似好正咁^^
    [版主回覆04/29/2011 23:31:00]好快嫁咋....你諗吓...雞蛋你烚咗, 放埋一邊,  翠玉瓜又容易洗, 跟手切件, 煎咗佢, 所以唔好雪凍呀..個汁又係較定. 我教你, 你先較好個汁先, 放埋一邊, 切咗瓜放埋一邊, 雞蛋烚定, 切件放埋一邊. 等到啲朋友就快嚟, 就煎啲瓜, 跟住就上碟, 臨食前先好淋個汁係瓜面, 鋪雞蛋. 咁就得了..
    我明天大食會, 啲朋友都要求我整呢個呀...嘻嘻...仲有醉鴨舌, 什菜雲吞及鎮江骨呀.....
    好忙好忙...

    回覆刪除
  3. 呀!!不過用牛奶皂洗面要試吓先,我見有blogger提醒,有時牛奶會令暗瘡爆出嚟架,不過我之前俾你個塊都係用牛奶,所以應該用到既.

    回覆刪除
  4. 我整唔切喇>~< 因為屋企條水喉壞左....要今晚先有水用,搞到屋都要遲D先執得....我呢家只係打算整普通沙律同三文治......下次一定要整呢個!!!!!

    回覆刪除