關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月11日 星期日

裝修進度@浴室都攪掂了...

 


2010年7月3日(星期六)


 


睇完廚房之後..


就到浴室了


浴室門入口位改細咗


而且仲整咗隱形門


所謂隠形門即係係外面望落去


無門框的, 如果有埋主題呀


就正呀....有門都唔知呀...


不過..我哋梗係唔會花咁多錢啦...


 


對門係少爺最想做得好的


未成形時, 見到真係好擔心


因為好驚做唔到


但係而家做咗出嚟....


我哋都好滿意呀...


只要自己加啲心思


應該會好靚的



推門而進....嘩....蕭c奶見到個鏡櫃及地櫃


覺得好靚啊...因為都係果句啦


初時又係好擔心, 又驚自己的設計同做咗出嚟


係兩回事


but而家...好滿意啊...



簡簡單單...蕭c奶覺得好ok呀...



一邊係做鏡櫃, 一邊做磨紗玻璃櫃


鏡櫃唔到做頂, 係因為要顧及到打開鏡櫃時


鏡櫃門會因為浴室燈而打唔開


所以要預位置


鏡櫃的空間, 我同少爺初步會用作擺放裝飾品啊...



浴室門.....入面麻麻地靚嫁咋..


不過...浴室啫...仲要係入面...是但啦....


都係果句啦....一分錢一分貨呀...哈哈.



鏡櫃兩邊都可以打開


咁高身, 我可以將我的所有護膚品及化妝品


放哂入嚟了....我啲護膚品及化妝品


終於有個好地方, 可以統一咁放埋一齊了



至於磨紗玻璃櫃, 比起鏡櫃深多2吋啫


呢邊打算放啲日用品....



 


洗手盆隔離仲有咁多的位


又可以埋到少少嘢了....都幾實用喎


呢個斜角位....係我設計嫁...因為咁樣可以令到


企缸位及地櫃視覺上及實際上無咁迫..


少爺都讚我設計得好...哈哈..


咁我自己都好滿意啊



 


浴室的地櫃, 蕭c奶依然用上木色系列


浴室地櫃的這款顏色都好靚


做了出來, 梗加靚啊....


比起廚房的再淺色一點


廚房的始終比較多油煙


所以用上深一度的木色比較適宜


嗯...好滿意好滿意


新居又埋向一大步了...


 


3 則留言:

  1. 廁所都好靚!
    [版主回覆07/12/2010 13:18:00]我都幾滿意嫁。OK啦。都係果句, 一分錢一分貨,到你嚟時,望真啲,其實手工好一般嫁咋。。。不過佢真係收得好平囉。

    回覆刪除
  2. 對門好得意...好似人地D機關咁...一推幅牆就去左第二度咁!!!
    個地櫃真係幾OK喎!!!又可以放多D清潔用品係裡面,又可以慳多D位俾企缸,原來你都係一個設計師啦!!
    [版主回覆07/12/2010 15:01:00]呢對門,係少爺最著重嫁,佢一收到屋時,因為我哋的厠所門正正對住大門,佢勁唔鐘意,好介意。
    所以佢話一定要拆走原有的門,要改為所謂的隱形門喎,佢話唔想人哋一望入嚟,就見到係厠所門喎。佢都花咗好多時間,又好緊張呢對門囉。
    你真係比咗頂大帽我呀。。嘻嘻。我邊係呀,我咩都唔識,我都係上網及睇啲裝修書,參考咋。。

    回覆刪除
  3.  因為d 水蒸氣會令廁所室溫變高,護膚品係溫差較高0既地方會好易變質0家!同埋護膚品放係廁所會無咁long lasting 0家!
    [版主回覆07/14/2010 12:39:00]吓。。。咁點算好呀。。。。我仲想整哂係到,方便呀。。加上地方又細,我唔再有咩化妝枱之類的嘢啊。。無計。。馬屎落地行。最多用快啲。。哈哈。我會加啲防潮用品係啲櫃到的。我諗應該OK掛。加上我見現加大多數人都係咁嫁喎。我諗啲朋友無問題,我都OK掛。
    謝謝比比到訪及溫馨提示。

    回覆刪除