關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月17日 星期六

裝修進度@收納地台

 



 


2010年7月17日(星期六)


 


裝修師父話琴日會去裝收納地台


少爺琴晚自己一個人去咗新屋睇


而我因為要去做hot yoga啊...所以無得睇


不過琴晚問少爺


滿唔滿意, 靚唔靚??/


少爺都話滿意, 都幾靚嫁...


攪到蕭c奶琴晚好心急啊....


雖然少爺都用手機影咗啲相比我睇


但係...好想親眼睇啊...


 


今日放假, 好心急, 好緊張


一入屋...嘩....好靚呀...


我好滿意, 其實蕭c奶成日都好擔心


好擔心擇的顏色及款式唔靚


但係..而家做咗出嚟, 真係好滿意


 



有牀頭板呀...


收納地台的顏色係我同少爺一齊擇的


真係無擇錯...又係木色呀....


超愛木色呀....成間屋都係木色都唔厭呀



嘩....半間屋用咗做收納地台


呢邊係廰, 巳經有十多格...


可以收納勁多嘢啊....



牀的這邊收納地台


分成四個大格


其中兩格係打通的


方便用來放喼或大件的物品



打開啲收納櫃比你哋睇吓啦


其實係連我咁肥都可以放到入去嫁


所以係好深的, 可以放到好多嘢....



因為呢邊係會有個tv櫃


所以頭兩行都係會打通的


咁就方便攞出及放入啦...



就自連最低的果一級


都係可以收納嫁....



 


間屋終於都嘢睇了


而且仲攪到八八九九了


地台送到, 終於可以叫傢俬店嚟覆尺


就可以開工做傢俬


好快..好快...我哋就可以搬嘢入去新屋到了....


 


11 則留言:

  1. 我真係好期待去你的家!大開眼界呢!收納地台也是我夢想中的家!咁放出來的空間一定是超整潔的呢!
    [版主回覆07/18/2010 22:56:00]無錯, 我都同少爺講, 好鐘意有地台, 我仲話第日有大屋, 都想有一part係做呢個地台. 係用嚟hea的, 玩的. 真係幾好啊...
    我都好like呢個地台啊...

    回覆刪除
  2. 好野!!!真係完成左大部份喇!!!你咁多櫃,唔使驚無地方放野呀!!
    [版主回覆07/18/2010 22:58:00]如果我有你間大屋, 我都唔駛要咁多地台啊...
    我呢間係mini home啊...唔整收納地台, 點攪呀...我哋又鬼死咁多嘢喎....

    回覆刪除
  3. wakakakaka,超勁的收納地台,好期待擺好傢俬後的樣子。 入伙后可以在地台裏面放抽濕的那些東西哦,我奶奶家的床底沒擺抽濕,搞到發曬霉。
    [版主回覆07/18/2010 23:00:00]係呀, 我知呀, 我諗我淨係買抽濕用品都要用間車仔車返屋企..因為每格都要放抽濕用品啊...仲有呀, 我發覺啲抽濕用品都幾貴呀...睇吓考慮吓買啲咩炭的抽濕先....好似話可以番用嫁.
    其實我都好驚發酶啊...

    回覆刪除
  4. 你這個設計很有新意,我覺得這個設計很實用,因為人大了我們會有很多東西擺放,需要的櫃亦隨之又多,這個設計善用空間,真是好橋。香港的房屋比較細,我們都要想辦法善用空間,令自己住得舒舒服服。你們努力的設計已見初形,好快就可以新居入伙。
    [版主回覆07/19/2010 12:29:00]係呀。唔係因為地方咁細我都無諗過咁整啊。。。
    其實有好有唔好嫁。 好的咪可以放多啲嘢,及整齊啲,唔駛成間屋都係,收埋哂,咁都睇唔到。
    唔好的係,要買好多防潮用品,好貴嫁。又要記得定時定候更換。仲有呀,始終都有‘拿’位,好容易有塵,都要勤力啲咁去吸走啲塵嫁.
     

    回覆刪除
  5. 你這個設計很有新意,我覺得這個設計很實用,因為人大了我們會有很多東西擺放,需要的櫃亦隨之又多,這個設計善用空間,真是好橋。香港的房屋比較細,我們都要想辦法善用空間,令自己住得舒舒服服。你們努力的設計已見初形,好快就可以新居入伙。

    回覆刪除
  6. 咁岩既, 我間房又係整左地台...真係可以放好多野架...好期待睇你入伙呀
    [版主回覆07/19/2010 11:50:00]我知呀,我有睇你BLOG嫁。 真係可以放到好多嘢啊。。

    回覆刪除
  7. 哇!你個收納地台我勁鍾意。
    [版主回覆07/19/2010 15:31:00]我自己都好鐘意呀.  好欣賞自己及少爺擇的顏色啊...呵呵..

    回覆刪除
  8. 好正呀~~~
    [版主回覆07/21/2010 16:17:00]係咪啫。。。真係好正嫁。

    回覆刪除
  9. 好掂呀~~~呢個設計勁好,間屋如果唔係太多合放野,整個收納地台真係唔錯呀!!
    [版主回覆07/25/2010 23:13:00]係呀...呢個地台好適合我呢啲咁細的單位, 又多嘢放的人. 到時收埋哂, 就好整齊啦....

    回覆刪除
  10. 請問整呢個地台要幾錢呀?

    回覆刪除
  11. 我對您個地台好有興趣呀!!我新屋大小同您差唔多,我都想做一個,可唔可以EMAIL個c fu既資料同幾多錢比我呀?

    回覆刪除