關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月22日 星期四

搬屋又搬寫字樓

 


今年蕭C奶真係勁呀。


搬屋又搬寫字樓


OH。。。諗起兩邊都要執嘢就。。。。煩。


 


講番搬屋先


可以搬去市區,真係好開心


所以搬屋幾煩都好啦


都係開心,其實就當重新執好間屋啫


 


至於搬寫字樓嘛


梗係唔想搬啦


而家呢到個OFFICE的環境都幾好


我個位又算係自成一各


又濶喎


BUT去到新的寫字樓啊


唉。。細好多囉


不過我咁細,都唔論到我話事啦


老細話要搬就要搬啦


不過咁,有時可能搬吓環境都好的


無咁悶嘛,有個新的開始


 


好彩的係,搬屋及搬寫字樓


唔係同個時間搬


九月我先搬屋


而寫字樓暫時老細都無個期


老細就話傾得嚟


又要小小裝修


最快應該係年尾啦


 


咁就好了,無撞時間


因為搬屋又要花時間執


公司呀。。仲屎呀


勁多COURT FILE呀


諗起都怕怕


到時至算LU。。


沒有留言:

張貼留言