關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月24日 星期六

反斗奇兵3


 


反斗奇兵3


 


嘩...終於等到了....


好好睇


這次包括了: 攪笑, 感情, 感動, 善惡


 


先講講, 未開場前,


有part '日與夜', 大約10分鐘左右


真係值得一讚幕後工臣


做得好靚, 好生鬼, 好好睇啊...


點解啲人咁叻的????


 




巴斯光年好攪笑, ken換衫果part勁攪鬼.


去到以為佢哋要被燒時及安仔好唔捨得佢時呢兩場戲,


真係好感動, 睇到眼濕濕.


至於3D效果, 真係唔係好得, 幾乎都無3D,


但係就收3D價錢, 就有啲唔抵囉...



呢一幕, 安仔要上大學, 開始執拾一吓自己的東西


左手胡廸, 右手巴斯光年


安仔點選擇呢????


 



至於呢一集出現咗呢位表面係好好人的'勞穌'


原來係壞人, 佢仲攪到巴斯光年變咗去講外語的mode,


勁攪笑呀...


 



5 則留言:

  1. 正呀!! 我一向超like toy story,不過未有時間睇,要等下星期 ><
    [版主回覆07/25/2010 23:20:00]你梗係啦, 咁忙, 又要學呢樣, 又學果樣, 又做咁多完成品喎...仲邊有時間啊...下星期點都要抽點點時間去睇啊..ok

    回覆刪除
  2. I watched it too!!! It is really excellent!!! After Toy 3, I love Buzz so much! He is so handsome and charming! However, I really dislike Ken, so "girlish" he is!!! hahaha

    回覆刪除
  3. 我都好想睇呀,個個睇完都話好睇,不過未有時間......
    [版主回覆07/25/2010 23:17:00]快啲睇啦....你今次咁慢嫁....點都要抽時間去睇啊...不過如果有得擇無3d仲好, 因為無奈3d的. 又要收貴咗喎...

    回覆刪除
  4. 三集入面, 今集係最好睇架!!
    如果票房好, 聽聞迪士尼會開第4集添!!
    [版主回覆07/27/2010 22:09:00]係咩...開第4集
    好呀....

    回覆刪除
  5. i like it very much too~~~
    講樣嘢你知...到最尾我係咁喊呀....白痴既我睇到Woody n Andy要永遠分開...雖然天下無不散之延席,咁樣既結局己經係最好但我一見到呢d分別既場面就忍唔住!!又覺得自己睇cartoon都喊好低能,結果.....一路喊一路笑自己
    [版主回覆07/26/2010 16:19:00]我忍住咗呀,眼濕濕及有幾滴眼淚囉。。勁忍呀。
    真係好感動啊。。。

    回覆刪除