關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月31日 星期六

樂家蒸籠料理@APM

2010年7月24 (星期六)


 


今日難得可以同少爺拍吓拖


一早買定咗戲票睇反斗奇兵3


今日我要ON DUTY


所以直接約少爺係APM到等


先食過LUNCH先


原本好想試新開的‘一番’


專食咖喱的,BUT勁多人


之後試吓去另一間都係新開的


樂家蒸籠料理


上次巳經好想試,不過又係多人


好彩,今次只需要等三張枱啫


終於有得試了



MENU --- 封面有一隻雞仔及豬仔,好可愛啊。




MENU入面有幾款種類的


當然有樂家主打的-- 蒸籠系列



還有‘丼’的系列



MENU入面當然唔至上面兩個系列啦


仲有幾個系列的



不過最後我和少爺都決定擇


蒸籠及丼的系列


每個系列各選一款



樂家的碗筷很清雅



少爺點了蒸籠系列


牛小排及豬腩片蒸籠



有飯,有麵豉湯,有小食及兩款調味醬



這個蒸籠是即叫即蒸的


主菜下鋪滿什菜


少爺就略嫌牛小排及豬腩片的份量太小了


我也認同啊.



蕭C奶點了丼系列


海鮮丼


很特別, 用上串燒, 而且還很足料啊.



有兩串蝦, 一串元貝, 一串魷魚及一串魚肉



串燒下面同樣有大量什菜,


加上有小小的日本甜味醬料


好好味啊..



蒸籠比較清淡, 蒸了以後,可以食回主菜本身的原味.


丼系列濃一點點, 但又帶點點甜味, 加上主菜比較豐富.


兩者均各有各的特色及味道


還有幾款系列及小食我也想試啊


所以一定會再來啊



 


樂家蒸籠料理


 



 



1 則留言:

  1. 好似好好味咁喎~ 等我下次都去試下先, 係新野黎架? 個豬腩肉唔肥咩?
    [版主回覆08/03/2010 20:18:00]我哋覺得唔肥呀.  試吓啦. 都ok的

    回覆刪除