關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月12日 星期一

節瓜茶樹菇炆排骨(內附食譜)

 


2010年7月12日(星期一)


 



 


天氣真係好熱啊...


原本又係因為天氣熱, 再加上好攰, 唔想煮飯嫁


不過...諗起出去食, 又唔知食咩


算啦...辛苦啲, 都係自己煮啦


 


突然好想食節瓜


呢味餸我都係第一次炆嫁咋...


又幾好味啊...嘻嘻, 又自己讚自己了


今晚打過電話比媽咪


問媽咪今晚煮咩餸???


呵呵呵....我哋倆母女真係心靈相通啊


都係煮節瓜炆排骨喎


真係橋了...


 



節瓜茶樹菇炆排骨


 


材料:  節瓜 2條, 排骨  15至20蚊, 冬菇  6隻


茶樹菇    適量,   竹笙  適量,  蒜蓉, 薑 數片


 


調味料:  蠔油, 生抽, 老抽, 水


 


準備工夫: 


排骨用薑汁, 紹酒, 生抽, 生粉, 糖醃一會, 備用


節瓜去皮, 切件備用


冬菇浸軟後, 加入少許生抽及糖醃一會, 備用


竹笙浸軟, 切去頭尾, 備用


 


做法:


(1) 起鑊加入油, 先爆香排骨一會, 盛起備用


(2) 起鑊加入油, 爆香薑片及蒜蓉, 加入冬菇及茶樹菇爆香,


再加入節瓜炒一會


(3) 加入調味料加蓋片刻, 待汁料滾後, 加入排骨及竹笙


一同炆煮, 煮至節瓜及排骨轉腍後, 加入蔥段炒一會, 即成.


 


** 茶樹菇及竹笙可以不加,以上材料可以自行搭配啊。


 


同場加映


豉汁蒜蓉蒸鎗魚


4 則留言:

  1. 好正呀!!不過...要買冬菇又要買茶菇同竹笙...老公實會話煮第二樣,佢驚買咁多野用唔晒,放埋一邊又變壞>.<
    [版主回覆07/13/2010 09:57:00]冬菇你咪去媽咪到攞幾隻囉。。。哈哈
    我呢篇BLOG, 加咗最後**, 茶菇及竹笙可以唔加入去嫁。 可以自行改嫁。又可以加啲瑤柱又得,無咪又唔加囉。淨係節瓜炆排骨都得嫁。
    我都係諗起仲有淨啲茶樹菇及竹笙咪加埋入去囉。。我好鐘意煮餸,係因為可以有好多變化,咁咪唔駛成日咁悶囉。係咪先。

    回覆刪除
  2. 但多D唔同菇,好似好味好多咁~~~
    [版主回覆07/13/2010 10:19:00]咁又係呀。。。正好多嫁。

    回覆刪除
  3. 點解我整親排骨都好un.係乜野問題呢?火太大?
    [版主回覆04/05/2011 21:57:00]你點整啊...我都無咩特別啊...都係 排骨用薑汁, 紹酒, 生抽, 生粉, 糖醃一會, 就係咁去煮.
    嗯..你係咪都同我一樣用以上的調味料去醃啊... , 唔通真係煮得太耐..定係你用的部位問題呢...我通常用腩排或者買有骨連住的排骨啊...你試吓...

    回覆刪除