關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月5日 星期一

冬蟲草花膠鮑魚廋肉燉湯


 


 


冬蟲草花膠鮑魚廋肉燉湯


 


而家蕭c奶需要進食多一點的花膠


所以而家每隔一至兩日


蕭c奶媽媽就會燉花膠湯過我補一補


 


每次的花膠湯, 都有不同的配搭嫁


最近媽咪仲加左冬蟲草比我進補添


勁正呀...


而今次又驚喜喎...仲加咗鮑魚喎....


嘩...呢一盅燉湯


剛好燉了4碗


同少爺每人兩碗, 好滿足啊...


講時講而家啲冬蟲草真係貴到痴線嫁


花膠又係, 不過好彩我伯娘係做藥材鋪


所以每次伯娘都會放假


出去親自選購, 價錢仲係收批發價添


平好多啊....如果唔係點買呀


出面的又貴又唔靚呢!



感謝媽咪的滋補湯水....


2 則留言:

  1. 係咪要恭喜你呀?
    [版主回覆07/06/2010 22:33:00]梗係唔係啦, the may, 你諗多咗啊...哈哈....
    因為身體唔係幾好啊...所以要調理咋....
     

    回覆刪除
  2. 呢個湯好正呀~~~睇見我都好想飲呀!!
    [版主回覆07/06/2010 22:33:00]快啲自己有時間燉嚟飲啦....

    回覆刪除