關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年7月9日 星期五

裝修進度@廚櫃

 


2010年6月時份


 


好耐都無update吓新居的情況


因為實在太忙太無時間了


係6月尾時, 裝修師父終於都開始裝廚櫃了


終於都可以見到真正做咗出嚟的廚櫃的顏色


因為係擇的時候


成日都好擔心, 擇的色, 做咗出嚟係唔靚的


仲有個台面的顏色, 都擔心嫁


但係...而家見到了


好鐘意啊....我都係超鐘意呢啲木的色



煮食爐的位置


個台面啲色....越睇越鐘意啊....哈哈..



到浴室了...


因為要做浴室櫃及將洗衣機放入去浴室


加上我比較喜歡要清洗浴室地下


所以要求裝修師父係地下到做番個地台


等我可以第日容易清洗



同樣係浴室


原本房署有塊鏡的


不過因為我哋自己要整啲櫃


所以裝修師父就要拆走佢


然後就要鋪番幾塊磚了...



 


暫時報告住咁多先....


 


沒有留言:

張貼留言